شهید سلیمانی عبد واقعی خدا بود
کد خبر: 3871147
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
علیدادی‌سلیمانی:

شهید سلیمانی عبد واقعی خدا بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی عبد واقعی خدا بود و هرگز برای اینکه اسمش بزرگ شود به این کشور و آن کشور نمی‌رفت بلکه برای احیای احکام خدا می‌رفت.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان عصر دیروز یکشنبه، 22 دی‌ماه در مراسم پنجمین روز خاکسپاری سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مصلی جیرفت، حضور پرشور مردم را نشانه ولایت‌پذیری آن‌ها دانست و گفت: حاج‌قاسم طی چهل سال هر روز محکم‌تر و استوارتر شد و در مورد این شخصیت هر چقدر بگوییم کم است.

وی افزود: هر انسانی در زمان حیات خودش دو شخصیت دارد یکی شخصیت حقوقی است که هر کسی در جایگاهی کار می‌کند و بدیهی است سردار سرافزار در این بخش شخصیت مثال‌زدنی دارد و فرماندهی مثال‌زدنی در چهل سال، سخت است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه سردار سلیمانی در طول دفاع مقدس در جایگاه لشکر قدرتمند و خط‌شکن و فرماندهی سه استان بزرگ کشور را مدیریت کرد، بیان کرد: حاج‌قاسم کم‌کم فرمانده جبهه مقاومت جهان اسلام شد و از مدیترانه تا شرق آسیا این شخصیت برجسته در مقام فرماندهی بود و شخصیت حقوقی بی‌نظیری بود.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: فرمانده عزیز ما از همه متمایز بود و سردار سلیمانی فقط شهرت سیاسی و نظامی نداشت، این سردار خصوصیات بی‌نظیر داشت و علت آن فقط در شخصیت حقیقی این مرد نهفته است.

وی با اشاره به اینکه عمق و انسجام جبهه مقاومت مدیون حاج قاسم است، اظهار کرد: شخصیت حقیقی شهید سپهبد سلیمانی بی‌نظیر است، دشمنان به‌شدت می‌ترسیدند و سردار با ضعفا بسیار فروتن و نسبت به قدرتمندها بسیار قدرتمند بود.

امام جمعه کرمان تأکید کرد: حاج‌قاسم سلیمانی عبد واقعی خدا بود و سلیمانی عزیز روحی بزرگ داشت و هرگز برای اینکه اسمش بزرگ شود به این کشور و آن کشور نمی‌رفت و برای احیای احکام خدا می‌رفت.

انتهای پیام
captcha