عقده استکبار از رشادت‌های بی‌ادعای محور مقاومت در منطقه
کد خبر: 3871227
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌الله(ص):

عقده استکبار از رشادت‌های بی‌ادعای محور مقاومت در منطقه

کانون خبرنگاران نبأ ــ سردار حسین اسداللهی از رشادت‌های بی‌ادعا و خاموش رزمندگان مدافع حرم و محور مقاومت یاد کرد و عقده استکبار از امثال شهید حاج قاسم سلیمانی را ناشی از شکست‌های پی در پی نقشه‌های وسیع آنان برای دست‌یابی به منابع و ثروت‌های منطقه غرب آسیا دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم یادواره شهدا همراه با گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی، 22 دی‌ماه در هیئت قاسم بن الحسن(ع) شهرری همراه با برنامه‌های تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی حجت‌الاسلام امینی، بیان خاطرات شهدا و حوادث سیاسی و نظامی روز توسط سردار حسین اسداللهی و مدیحه‌سرایی علیزاده و نعیمی، برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سردار حسین اسداللهی، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) با عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای حادثه هواپیمای اکراینی و اعلام همدردی با بازماندگان، آرزوی علو درجات شهدا و صبر برای بازماندگان کرد.
وی از اقدام برخی از هیئت‌ها در برگزاری هفتگی یاد شهدا در راستای آشنا کردن و درس‌آموزی نوجوانان و جوانان با سیره عملی شهدا، قدردانی کرد و خواستار برگزاری این مراسم‌ها در تمامی هیئت‌ها در زنده نگه داشتن یاد شهدا شد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) با بیان خاطراتی از شهیدان احمد کاظمی و مهدی باکری، گفت: راه و روش و روحیه خستگی‌ناپذیر این عزیزان باید سرلوحه تفکر جوانان انقلابی و مسئولان اجرایی قرار گیرد تا کشور سریع‌تر بتواند در زمینه‌های مختلف به پیشرفت برسد.
اسداللهی از رشادت‌های بی‌ادعا و خاموش رزمندگان مدافع حرم و محور مقاومت یاد کرد و عقده استکبار از امثال شهید حاج قاسم سلیمانی را ناشی از شکست‌های پی در پی نقشه‌های وسیع آنان برای دست‌یابی به منابع و ثروت‌های منطقه غرب آسیا دانست.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی شیطان اکبر با اشتباهات محاسباتی ناشی از تفکرات لیبرالی می‌خواست با ترور یکی از سرداران جبهه مقاومت، سد محکم اراده ملت‌های منطقه را بشکند غافل از آنکه خدا در اندیشه ما هست.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) افزود: معادلات آنان منهای اراده خداوند است؛ جبهه مقاومت با اراده خدا و راه و رسم شهادت تمام دسیسه‌های شیطان بزرگ را به خودش باز می‌گرداند.
اسداللهی بیان کرد: با استمرار راه شهدا در نسل‌های بعدی انقلاب و جوانان دهه 70 و شکل‌گیری لشکرهای فاطمیون، زینبیون، حشدالشعبی، حزب‌الله و انصارالله، تحقق وعده الهی در حفظ خون شهدا و نوید پیروزی مستضعفان در پهنه کشوارهای اسلامی به‌وضوح دیده می‌شود.
وی با اشاره به سیلی خوردن شیطان بزرگ در پایگاه اشغال شده عراق توسط نیروهای تروریستی آمریکا، گفت: این عملیات، بزرگ و ضربه‌ای دردناک با تلفات بالا بود که درآینده نزدیک توسط خود آمریکایی‌ها فاش خواهد شد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌ الله(ص) با اشاره به حادثه تلخ و تأسف‌بار سقوط هواپیمای اوکراینی با توجه به ابعاد پیچیده شرایط جنگی کشور در حوزه‌های جنگ سایبری و الکترونیک، اظهار کرد: حقایق بسیاری در این حادثه نهفته است که با تکمیل تحقیقات فنی نتیجه آن روشن خواهد شد که باید کمی صبور بود تا نتایج بررسی‌ها اعلام شود.
مجید وفامهر
انتهای پیام
captcha