نامگذاری مدارس جدیدالاحداث کردستان به نام شهید قاسم سلیمانی
کد خبر: 3871239
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

نامگذاری مدارس جدیدالاحداث کردستان به نام شهید قاسم سلیمانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خواست فضاهای آموزشی جدیدالاحداث را به نام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تسلیت مجدد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، احاد ملت ایران و به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان، تأکید کرد: در صورت احداث فضای آموزشی جدید در شهرستان ها و مناطق، یکی از مدارس تازه ساخت به نام نامی آن شهید بزرگوار نامگذاری شود.
وی افزود: شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین اشقیا، نه تنها برای مسلمانان دنیا، بلکه برای همه آزادگان و آزادی خواهان عالم سخت و سنگین بود و در در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید سرافراز، این اقدام انجام خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ما مدیون خون شهداست؛ عنوان کرد: در این برهه از زمان اگر شهدایی چون شهید سردار سلیمانی نبود، داعش و دشمنان انقلاب آرامش و امنیت ما را سلب کرده بودند.
وی در پایان یادآور شد: شاید با این اقدام بتوانیم تقدیری هرچند جزئی از خدمات صادقانه چهل ساله این سردار شهید داشته باشیم، اما هیچ قدردانی نمی تواند خدمات و رشادت های این شهید والا مقام را جبران کند.

انتهای پیام
captcha