خون سردار سلیمانی گریبان دشمنان اسلام را می‌گیرد
کد خبر: 3871244
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

خون سردار سلیمانی گریبان دشمنان اسلام را می‌گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی و همرزمان او قطعاً گربیان دشمنان اسلام را خواهد گرفت و عامل اصلی نصرت نهایی حق برباطل می‌شود.

خون سردار سلیمانی گریبان دشمنان اسلام را می‌گیردبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن احمدی‌‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، ظهر امروز، ۲۳ دی‌ماه در مراسم یادبود سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش که به میزبانی روستای حصار قاجار ابهر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی مانند شیشه عطری بود که شکست و بوی عطر آن دنیا را پر کرد.

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی عاشق شهادت و متصل به خدا بود و این برای ما حجت است، بیان کرد: سردار سلیمانی روح عظیم خود را مقید راحتی نکرد و مقید به این بود که در حالت و کیفیتی از دنیا برود که خداوند متعال از او راضی باشد.

این مسئول ادامه داد: سردار سلیمانی در دهه فاطمیه سال گذشته به دوستان خود خبر شهادتش را می‌دهد و می‌گوید: دهه فاطمیه سال آینده متفاوت خواهد بود.

فرمانده ناحیه سپاه ابهر با بیان این‌که نباید مسائلی همچون شهادت سردار سلیمانی در احساس خلاصه و متوقف شود، تاکید کرد: باید این راه کمال تجزیه و تحلیل شود؛ چرا که سردار سلیمانی به صورت اتفاقی به این جایگاه نرسید بلکه براساس یک فرمول معنوی به این جایگاه رسید.

احمدی‌تبار گفت: مبنای تمام عالم مادی و معنوی بر اساس قانون است و اگر می‌خواهیم به هر نتیجه‌ای برسیم باید به قانون عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام، گفت: شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس نماد عینی مبارزه با تروریسم جهانی و سبب شکست تکفیری‌ها و گروهک تروریستی داعش در جهان اسلام و منطقه شد.

وی ادامه داد: این شهید والامقام و سردار سرافراز و قهرمان اسلام و قرآن تا زمان شهادت هیچ‌گاه دست از مبارزه جدی و عملی با استکبار و کفر جهانی برنداشت و خود عاقبت قربانی تروریسم جهانی از سوی آمریکا شد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی و همرزمان او قطعا گربیان دشمنان اسلام را خواهد گرفت و عامل اصلی نصرت نهایی حق بر باطل می‌شود.

احمدی‌تبار در پایان با تقدیر از حضور اهالی شهیدپرور روستای حصارقاجار، تأکید کرد: باید برای شادی روح شهدای والا مقام همه مردم و مسئولان با همدلی و دشمن‌ستیزی برای تحقق اهداف و آرمان شهیدان و منویات مقام معظم رهبری در صحنه باشیم.

انتهای پیام
captcha