مقاومت اسلامی در تمام محورها به خدا تکیه دارد
کد خبر: 3871371
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

مقاومت اسلامی در تمام محورها به خدا تکیه دارد

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه مقاومت اسلامی در تمام محورها به خدا تکیه دارد و این مقاومت جز با شهادت معنا پیدا نمی‌کند، گفت: جریان مقاومت بر مبنای معارف قرآنی مبتنی بر ایستادگی با تمام توان در برابر دشمنان اسلام و مسلمین است.

به گزارش ایکنا از کردستان، در نهمین پیش همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در کردستان که امروز، 23 دی‌ماه در کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس که دشمنان به ما تحمیل کردند، موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
وی با اشاره به اینکه در این جنگ با وجود آنکه 200 هزار نفر شهید شدند و خسارت‌های بسیار بر کشور وارد شد اما این جنگ اقتدار و ابهت دو ابرقدرت جهان را شکست، افزود: در این جنگ تحمیلی 32 کشور جهان با هم متحد شده و علیه کشورمان به میدان نبرد آمدند اما وعده الهی در این جنگ تحقق پیدا کرده و نصرت و پیروزی از آن مؤمنان شد.
آیت‌‌الله حسینی‌شاهرودی در ادامه با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی کم‌مصیبتی برای ملت ایران نیست، عنوان کرد: سردار سلیمانی، فرمانده نظامی بود که همیشه خود در میدان نبرد حضور داشت و با این روحیه توانست جهان اسلام را از دست داعش نجات دهد.
وی بیان کرد: داعش را آمریکا برای فراهم کردن زمینه حضور خود در منطقه و فروش اسلحه‌های نظامی‌اش ایجاد کرد و رغبتی برای از بین بردن آن نداشت اما سردار سلیمانی تنها فرمانده نظامی بود که وعده نابودی داعش در سه ماه را داد و همین امر زمینه دشمنی آمریکا با این سردار رشید اسلام شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خروش مردمی جهان اسلام بعد از شهادت سردار سلیمانی نشان از فراملی بودن شخصیت سردار دارد و شهادت این فرمانده رشید اسلام زمینه‌ساز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان شد.
وی بیان کرد: تشییع پرشکوه سردار سلیمانی حیرت جهانیان را برانگیخت چرا که داغدار شدن تمام ملت برای یک فرمانده نظامی، در تمام جهان سابقه نداشته است.
آیت‌‌الله حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: حمله سپاه به پایگاه هوایی آمریکا اقتدار مسلمانان را به رخ دشمنان کشاند و عظمت جهان اسلام را در عرصه جهانی به تصویر کشید.
وی با اعلام اینکه مقاومت اسلامی در تمام محورها به خدا تکیه دارد و این مقاومت جز با شهادت معنا پیدا نمی‌کند، اعلام کرد: جریان مقاومت بر مبنای معارف قرآنی مبتنی بر ایستادگی با تمام توان در برابر دشمنان اسلام و مسلمین است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت در بیشتر کشورهای اسلامی عنوان کرد: تمام جبهه‌های مقاومت در جهان به برکت تلاش‌های شهید سردار سلیمانی امروز دیگر نیروهای تربیت شده خود را دارند.
وی با ابراز تأسف از سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت تعدادی از هموطنانمان افزود: باید تدابیری برای لغو پرواز در شرایط جنگی اندیشیده می‌شد تا این فاجعه پیش نیاید و در حال حاضر باید مردم هوشیار ایران اسلامی از قضاوت‌های ناشیانه در این خصوص پرهیز کنند.

انتهای پیام
captcha