ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی در جامعه تبیین شود
کد خبر: 3871431
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی در جامعه تبیین شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم باید ویژگی‌های این شهید را در خود تقویت و در جامعه تبیین و ترویج کنیم، گفت: اخلاص او سبب شد که منطقه را متحد و مردم و دولت‌ها را همراه کند.

ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی در جامعه تقویت و تبیین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، محمد خوشقدم، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود شب گذشته، 23 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سپهبد شهید سلیمانی نشان داد در برابر جمهوری اسلامی در منطقه و جهان منفعل و سردرگم شده است و نمی‌داند چکار کند، گفت: سردار سلیمانی در منطقه قدرتی از جمهوری اسلامی ارائه کرده بود که استکبار جهانی را به چالش کشیده و آن‌ها را منزوی و منفور مردم منطقه نمود و آن‌ها بسیار از این موضوع عصبانی بودند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی کشور‌های منطقه را متحد و همدل کرده بود و این به ضرر استکبار جهانی بود و برای همین تنها گزینه را حذف فیزیکی ایشان با تمام هزینه‌های که داشت انتخاب کردند و برای همین با زدن پایگاه عین‌الاسد عکس‌العملی نشان ندادند.

خوشقدم با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب از اخلاص شهید بار‌ها نام برده است، افزود: همین اخلاص او سبب شد که منطقه را متحد و مردم و دولت‌ها را همراه کند و در تشییع او میلیون‌ها نفر در عراق و ایران به صحنه آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به مدیریت و صلابت و شجاعت سردار سلیمانی در برابر توطئه‌های دشمنان، متذکر شد: سردار سلیمانی دشمن و نقشه‌های آن را به‌خوبی می‌شناسند و با توجه به نقشه دشمن عکس‌العمل نشان می‌داد و این سبب شده بود دشمنان ناکام بمانند که در این راستا  امروز اگر می‌خواهیم راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم باید ویژگی‌های این شهید را در خود تقویت و در جامعه تبیین و ترویج کنیم.

انتهای پیام
captcha