ادای احترام مسئولان به سرداران شهید مقاومت در کرمان
کد خبر: 3871624
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

ادای احترام مسئولان به سرداران شهید مقاومت در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ تولیت آستان قدس رضوی به همراه امام جمعه کرمان و وزیر اطلاعات، امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار سرتیپ پورجعفری ادای احترام کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز، 24 دی‌ماه در حاشیه زیارت گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه حاج‌قاسم یک مؤمن واقعی بود، محکم تصمیم می‌گرفت و پای تصمیمش می‌ایستاد، اظهار کرد: حاج‌قاسم یک راه نورانی را انتخاب کرد و آن را با همان قوت و صلابت ادامه داد و در راهش دچار سستی نشد و در ایمان و راهی که انتخاب کرده بود سرسوزنی اخلال ایجاد نشد.

وی افزود: جمعیت باشکوهی که در مراسم تشییع حاضر شدند به‌خاطر اخلاص وی آمدند، حاج‌قاسم مردم‌دار بود و خود را وقف مردم و انقلاب کرد و شخصیت و اخلاق وی می‌تواند برای مسئولان الگو باشد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی به‌عنوان سخنران مراسم هفتم سردار حاج‌قاسم سلیمانی شب گذشته وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات نیز در حاشیه زیارت گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فردی بی‌نظیر بود و هرچند افرادی با روحیات سردارسلیمانی وجود دارند اما هیچکدام سردار سلیمانی نمی‌شوند، گفت: او تشنه و عاشق شهادت بود داشتن فکر راهبردپرداز، ذهن طراح در عرصه عملیات ستادی و صلابت فرماندهی در عرصه میدانی از جمله ویژگی‌های مهم او بود.

وی افزود: حاج‌ قاسم مانند مولایش امام علی(ع) جامع اضداد بود و در عین حال که یک نظامی شجاع بود اما در تعامل با مردم خشونت نظامی‌گری دیده نمی‌شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به دیگر ویژگی‌های سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، بیان کرد: در برابر اقشار ضعیف و پایین‌دست، می‌لرزید تا مبادا مسئولیتش را در برابر آنان درست عمل نکرده باشد؛ انسانی ولایتمدار بود و در برابر مقام معظم رهبری نه‌ تنها مانند یک سرباز در برابر فرمانده بلکه مانند یک مرید نسبت به مراد خود عمل می‌کرد.

انتهای پیام
captcha