دشمن درصدد تغییر طرز فکر مردم است
کد خبر: 3872113
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

دشمن درصدد تغییر طرز فکر مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دشمن درصدد است تا طرز فکر ما را تغییر دهد و وقتی طرز فکر را تغییر دهد و مردم به نسبی‌گرایی برسند اسلام از بین می‌رود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده، رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه امروز، 26 دی در اولین همایش «هر مسجد یک حقوقدان» اظهار کرد: دو موضوع کم کردن فاصله با مردم و آموزش حقوقی به مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به این مهم استفاده از حقوقدانان است.
وی با اشاره به اینکه هرچه دسترسی مردم به مراجع قضائی و قانونی کوتاه‌تر باشد در جلب اعتماد مردم مؤثرتر است، افزود: متکی بودن واقعی به مردم یکی از تفاوت‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی است و این مسئله درحالی است که در غرب رابطه‌ای فریبنده و همراه با نیرنگ با مردم دارند.
توسلی‌زاده با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال دسیسه و توطئه هستند و قصد دارند نظام را ناتوان معرفی کنند، تصریح کرد: سال‌ها است رهبر معظم انقلاب بحث شبیخون فرهنگی و بصیرت‌افزایی را مطرح کرده‌اند و این نشان از آن دارد که دشمن با تفکر و اندیشه ما در عرصه‌های مختلف کار دارد و به‌دنبال تغییر نظام فرهنگی و فکری ما است.
رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید در برابر دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشیم چراکه دشمن درصدد است تا طرز فکر ما را تغییر دهد و وقتی طرز فکر را تغییر دهد و مردم به نسبی‌گرایی برسند اسلام از بین می‌رود.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان در اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» به‌منظور حفظ و گسترش و تعمیق اهداف حقوق اسلامی در دستگاه‌ها و کمک به احیای حقوق عامه در مقابله با فساد افزود: حمایت و دفاع از حقوق مردم ایران در عرصه بین‌المللی، کمک به سیستم حقوقی و ارتقای سیستم حقوقی و شبکه‌سازی نخبگان از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام
captcha