توضیحات مسئولان همایش شهید اول در مورد واکنش آیت‌الله سبحانی
کد خبر: 3872288
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

توضیحات مسئولان همایش شهید اول در مورد واکنش آیت‌الله سبحانی

گروه حوزه‌های علمیه ــ مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام در راستای نگرانی و واکنش آیت‌العظمی سبحانی و برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد. 

توضیحات مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام در مورد واکنش آیت‌الله العظمی سبحانیبه گزارش ایکنا، مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام به دنبال اعتراض شدید آیت‌الله سبحانی به این مؤسسه در گرفتن پیام برای یک همایش و نشر مطالب نادرست در قالب یک بروشور اعلام کرد: از طریق کاربران مطلع شدیم که مخالفان توحید و عرفان بار دیگر شایعاتی را منتشر نموده و قلب مبارک حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی را آزرده‌اند.

جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند: مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام با همکاری چند مرکز دیگر چندی است که بنا داشته در ادامه سلسله همایش‌های آیت نور (تجلیل از مقام عرفای بالله شیعه) در نهم جمادی الاولی بزرگداشتی برای مقام علمی عرفانی مرحوم شهید اول قدس سره برگزار نماید که به جهت تقارن با تشییع جنازه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به پنجشنبه بیستم منتقل شد.

در این راستا نامه‌ای هم محضر فقیه عالیقدر و مرجع بزرگوار حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی ارسال و تقاضا شد که منت نهاده و در تجلیل از مقام «علمی عرفانی اجتماعی» ایشان پیامی بدهند.

یادآور می‌شود، آیت‌الله سبحانی به علت نشر بروشور‌هایی منتسب به این همایش مبنی بر نفی حقیقت شیعه از این مؤسسه خواست که پیام ایشان را قرائت نکنند. همچنین خواستار جمع‌آوری بروشورها شدند.

انتهای پیام
captcha