امنیت؛ خط قرمز کشور/ قدردانی از خانواده‌های شهیدان سانحه هوایی در حمایت از رهبری
کد خبر: 3872332
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
امام جمعه خوشاب:

امنیت؛ خط قرمز کشور/ قدردانی از خانواده‌های شهیدان سانحه هوایی در حمایت از رهبری

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی بیان کرد: هر کس، در هر مقامی که باشد و علیه نیروهای امنیتی کشور خط و نشان بکشد، ملت آن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب، 27 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد، مرکز این شهرستان با سفارش مسئولان کشور به الگو گرفتن از رفتار شهید سلیمانی، گفت: انقلابی فکر و انقلابی عمل کنید تا مردم حامی و قدردان زحمات شما باشند.
وی با تأکید بر اینکه امنیت خط قرمز ما است، افزود: هر کس، در هر مقامی که باشد و علیه نیروهای امنیتی کشور خط و نشان بکشد، ملت آن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.
خطیب جمعه خوشاب با اشاره به شرکت سفیر انگلستان در تجمعات غیر قانونی تهران، بیان کرد: ما و مردم ایران خواستار بسته شدن لانه جاسوسی انگلیس و اخراج سفیر انگلیس از ایران اسلامی هستیم.
حجت‌الاسلام دهقانی با تسلیت و تشکر از خانواده‌های شهیدان سقوط هواپیمای اوکراینی و حمایت آنان از سخنان رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسئولان قوه قضائیه هرچه سریع‌تر و با دقت به تمامی ابعاد و علل سقوط هواپیمای اوکراینی رسیدگی کنند.
وی با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بیان کرد: شهادت این سردار دلاور ایران و مقاومت دارای برکات زیادی بوده که یکی از آن‌ها شکست هیمنه پوشالی آمریکا در جهان است.
امام جمعه خوشاب ادامه داد: هر ملت آزادی‌خواهی در جهان به‌دنبال انتقام خون این شهید گرانقدر است و ترس و وحشتی که به جان دل دشمنان اسلام از اقدام نیروهای مقاومت افتاده از برکات دیگر است.
دهقانی با تأکید بر اینکه حامی سپاه و نیروهای ارزشی نظام هستیم، افزود: گام دوم انقلاب گام فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخن امام سجاد(ع) که انسان‌ها را خداوند سبحان در بین مخلوقاتش فضیلت و برتری داده است، گفت: این فضیلت و برتری به رعایت تقوا بر می‌گردد که باید انسان در مسیر زندگی پیاده کند و تقوا باید در حرکات، رفتار، بیان و قلم نویسندگان رعایت شود.
امام جمعه خوشاب با توصیه به نویسندگان و رسانه‌ها که مراقب قلم و بیان خودشان باشند، بیان کرد: امام جعفر صادق(ع) در تکمیل این سخن امام سجاد(ع) برای رعایت تقوا فرموده‌اند که اول از همه کظم غیظ داشته باشید وقتی دروغ و تهمت می‌شنوید، سریع خشمگین نشوید و از کمالات انسانی برای کظم غیظ استفاده کنید.
حجت‌الاسلام دهقانی با بیان اینکه صبر در مقابل شمشیر یکی دیگر از راهکارهای رعایت تقوا است، افزود: برخی افراد به اشخاص و یا ارکان نظام اسلامی تهمت می‌زنند، به نیروهای ارزشی تهمت می‌زنند و آن‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهند اما باید صبر و متانت داشت و صبر فقط در مقابل شمشیر نیست.
خطیب جمعه خوشاب با بیان اینکه کسی که مال حرام به‌دست می‌آورد باید از آن چشم‌پوشی کند، گفت: یکی از مهم‌ترین اصول رعایت تقوا همین موضوع و پرهیز از حرام‌خوری است.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha