شهادت سردار سلیمانی موجب افزایش روحیه مشاركت مردم در صحنه‌ها شد
کد خبر: 3872493
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

شهادت سردار سلیمانی موجب افزایش روحیه مشاركت مردم در صحنه‌ها شد

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با بیان اینكه شهادت سردار سلیمانی سبب احیای انقلاب و افزایش نگاه تیزبینانه مردم و روحیه مشارکت آن‌ها در صحنه‌های مختلف کشور شد، خواستار ادامه راه این شهید برای خدمت به محرومین و مظلومین شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس امروز، 28 دی‌ماه در جلسه هم‌اندیشی هسته‌های گزینش استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه فاطمیه و حوادث دلخراش اخیر ابراز امیدواری كرد كه از این پس در هیچ یک از نقاط جهان به ویژه میهن اسلامیمان ایران، شاهد رخداد چنین وقایع تلخی نباشیم.
وی همچنین با تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان كرد: این شهادت سبب احیای انقلاب و افزایش نگاه تیزبینانه مردم و روحیه مشارکت آن‌ها در صحنه‌های مختلف کشور شد.
معاون استاندار فارس در ادامه گفت: گزینش در نظام اسلامی امری لازم و ضروری است و نه تنها مانع و رقیبی برای مدیران محسوب نمی‌شود بلکه چشم بینا و گوش شنوای آن‌ها است.
قاسم‌پور، نیروی انسانی سالم و توانمند متعهد و کارآمد را ثروت و سرمایه اصلی هر سازمان دانست و تاکید کرد: این سرمایه مهم و ‌اثرگذار از طریق گزینش صحیح به دست می‌آید.
وی بیان کرد: گزینش باید نیروهایی را انتخاب کند که علاوه بر اینکه سبب افزایش اعتماد مردم به نظام می‌شوند، نیروهای جهادی باشند و در مسیر شهدا گام برداشته و ادامه‌دهنده راه افرادی همچون سپهبد شهید سلیمانی در مسیر خدمت به مردم و محرومین و مظلومین باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه هسته‌های گزینش باید نیروهایی را انتخاب کنند که در خط ولایت و رهبری گام برداشته و خدمتگزار مردم هستند به توصیه‌های امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: افرادی باید به‌عنوان کارگزاران نظام اداری انتخاب شوند که مسئولیت را به شکل طعمه و لقمه نگاه نکند و به خاطر داشته باشند مدیریت امری موقت و گذرا است.
وی همچنین داشتن برخورد خوب انسان‌گرایانه مهربانانه و مبتنی بر شرح صدر ادب و احترام با مردم را از دیگر ویژگی‌هایی برشمرد که در انتخاب نیروهای نظام اداری و کارگزاران باید مورد توجه هسته‌های گزینش قرار گیرد.
معاون استاندار فارس تأکید کرد: اینکه گفته می‌شود گزینش در رفاه پیشرفت و توسعه کشور اثرگذار است به علت این است که انتخاب نیروهای کارآمد و متعهد کشور را به سمت پیشرفت هدایت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سرنوشت یک سازمان به نوع گزینش نیروهای انسانی آن بستگی دارد، گفت: در امر گزینش نباید افراط و تفریط سخت‌گیری و تنگ نظری و یا سهل انگاری وجود داشته باشد.
قاسم‌پور همچنین به متولیان امر گزینش در استان توصیه کرد: اجازه ندهند خط و فکر و جناح سیاسی در کارها دخالت داشته باشد و به طریقی عمل کنند که همواره ضوابط بر روابط و سایر حواشی حاکم باشد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جامعه اشتغال‌زایی از دغدغه‌های اساسی مردم و مسئولان محسوب می‌شود، گفت: افرادی باید به‌عنوان نیروهای نظام اداری و کارگزاران نظام گزینش شوند که حامی سرمایه‌گذاران پاک و مولد تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند تا بتوانند دغدغه مردم را برطرف کنند و در این صورت است که زمینه تحول و توسعه کشور فراهم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha