برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» با محوریت شهید «سلیمانی» در مازندران
کد خبر: 3872767
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» با محوریت شهید «سلیمانی» در مازندران

گروه فرهنگی ــ مسابقه «سردار دل‌ها» با محوریت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» به همت خانه خبرنگاران شهرداری ساری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» با محوریت شهید «سلیمانی» در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، مسابقه عکس، یادداشت و تیتر برتر با محوریت «سردار دل‌ها» سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به‌همت خانه خبرنگاران شهرداری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند یادداشت، تیتر و یا تصاویر خود از مراسم تشییع، ترحیم و بزرگداشت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را به پست الکترونیکی info@saricity.ir و یا به دبیرخانه این مسابقه در خانه خبرنگاران شهرداری ساری واقع در بوستان روشن خیابان قارن ارسال کنند.

شهروندان جهت شرکت، عکس‌ها را با تلفن همراه و یا دوربین عکاسی تهیه کرده و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس، ۳ تیتر و ۲ یادداشت را به دبیرخانه این مسابقه با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آدرس پستی شرکت کننده به همراه شماره تماس معتبر تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ارسال کنند.

کلیه عکس‌های تهیه شده بدون ویرایش و با کیفیت حداقل ۵ مگاپیکسل به‌صورت فایل ارسال شود. به تصاویر، یادداشت برگزیده و تیتر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha