پنجمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن برگزار شد
کد خبر: 3873682
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

پنجمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پنجمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه با حضور احمد ابوالقاسمی و حسین کرمی، قاریان بین‌المللی کشورمان در شورای عالی قرآن برگزار شد.

ابوالقاسمی و کرمی در پنجمین جلسه ارتقای قاریانبه گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، پنجمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه پس از اقامه نماز جماعت نماز مغرب و عشاء به مدت دو ساعت‌ونیم در محل شورای عالی قرآن برگزار شد.

در بخش اول این جلسه که با استقبال قاریان تهرانی و بعضی از قاریان شهرستانی همراه بود، بعد از تلاوت محمد لاجوردی، مرتضی یادگاری و حسن حکیمی؛ احمد ابوالقاسمی، مدرس و قاری بین‌المللی، نکات فنی را ارائه داد.

در ادامه این جلسه که قاریانی از سراسر کشور به صورت زنده از طریق تارنمای آپارات جلسه را مشاهده می‌کردند، حسین کرمی دیگر قاری بین‌المللی کشورمان، به بیان تجربیاتی از بیش از چهار دهه فعالیت قرآنی خود پرداخت.

وی عشق واقعی به تلاوت قرآن، انجام تلاوت برای رضای خدا و توجه ویژه به الزامات اخلاقی را رمز موفقیت قاریان برشمرد و با ذکر خاطره‌ای از شهید رجایی به صحبت‌های خود پایان داد.

کرمی گفت: در شهریورماه سال 1360 به اتفاق جمعی از قاریان به دیدار رجایی رفتیم. ایشان در این ملاقات روی یک نکته کلیدی تاکید کردند که هیچگاه از ذهن من پاک نمی‌شود و آن این بود که سعی کنید حلاوت قرآن را بچشید و به دیگران بچشانید. متأسفانه ساعاتی پس از آن دیدار، آقایان رجایی، باهنر و تعدادی از مسئولان بلندپایه کشور به فوز شهادت نائل شدند.

انتهای پیام
captcha