لازمه پیشرفت کشور وجود مدیرانی مانند سردار سلیمانی است
کد خبر: 3873841
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

لازمه پیشرفت کشور وجود مدیرانی مانند سردار سلیمانی است

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه ارومیه گفت: پیشرفت درعرصه‌های نظامی به واسطه وجود افرادی چون سردار سلیمانی محقق شده است و لازمه پیشرفت در سایر عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی هم وجود مدیرانی چون سردار سلیمانی در راس امور است.

لازمه پیشرفت کشور وجود مدیرانی مانند سردار سلیمانی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز، ۴ بهمن ماه در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن ماه اظهار کرد: این حماسه متعلق به همه مردم این شهرستان و استان بوده و هیچ یک از گروه‌ها و احزاب نباید با بهره‌برداری‌های سیاسی این واقعه مهم تاریخی را به خود نسبت داده و مصادره کنند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در همه کشورها مردم براساس قانون حق تعیین سرنوشت کشور را برعهده دارند و در این مسیر نباید به کسی اجازه دخالت در امورات داخلی کشور را داد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات مثل همیشه باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد، ادامه داد: انتخابات، نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی و نمود عینی مردم سالاری دینی در این کشور است و مردم با انتخاب افراد اصلح در این انتخابات باید نمایندگانی مطالبه‌گر و مردمی را راهی مجلس کنند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان رمز پیروزی ملت ایران است، عنوان کرد: در طول تاریخی همیشه ایستادگی در برابر دشمنان پیروزی را برای همگان به ارمغان آورده است و مردم ایران نیز با استقامت در ادامه مسیر، قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این روز خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی خاری در چشم دشمنان و جواب محکمی به افرادی مثل ترامپ است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های نظامی عنوان کرد: پیشرفت در این عرصه‌ها به واسطه وجود سردارانی چون سردار سلیمانی محقق شده است و لازمه پیشرفت در سایر عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی هم وجود مدیرانی چون سردار سلیمانی در راس امور است.

امام جمعه ارومیه ضمن تسلیت ایام فاطمیه با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سوگواری ایام فاطمیه گفت: جای تقدیر و قدردانی از هیئات مذهبی و دسته‌های عزاداری وجود دارد که در این ایام اقدام به برگزاری مراسمات مذهبی و سوگواری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha