اخلاص شهید سلیمانی مردم را به صحنه کشاند
کد خبر: 3874275
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

اخلاص شهید سلیمانی مردم را به صحنه کشاند

گروه اجتماعی ــ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سادگی، اخلاص، ایمان و مردمی بودن شهید سلیمانی مردم را به صحنه کشاند، گفت: حرکتی که در عراق آغاز شده می‌تواند منشأ اثرات فراوان در منطقه باشد که ثمره خون شهید سلیمانی و همرزمانش است.

به گزارش ایکنا از کرمان، علیرضا کمرئی، معاون وزیر آموزش و پرورش امروز یکشنبه، 6 بهمن‌ماه در گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هم زندگی و هم شهادت سردار سلیمانی در جامعه ایران و جامعه اسلامی خیلی مؤثر بود و ۴۰ سال مبارزه و مقابله با نظام سلطه در ایام جنگ و بعد از آن یکی از ویژگی‌های این سردار شهید بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار در جاهای مختلف به قدری منشأ اثر بود که پژوهشکده‌های آمریکایی درباره او مقاله نوشته‌اند و شاید تحلیل اثر برجسته این شخصیت در حوزه جهانی و منطقه‌ای در ایام حیاتش شدنی نبود اما شهادت وی این را آشکارتر کرد.

کمرئی با اشاره به اینکه مردان بزرگ بعد از مرگشان شناخته می‌شوند، تصریح کرد: سردار سلیمانی بعد از شهادتش منشأ اثرات فراوانی در سطح کشور، خاورمیانه و نبرد با اسرائیل و حوزه‌های رزمش بود و مردم ایران نسبت به او هم در حیات و هم بعد از شهادتش علاقه و ارادت داشتند و حماسه تشییع پیکر این شهید را دیدیم که نشان داد شهید سلیمانی بر دل‌ها تأثیر گذاشته بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی یک بازیابی اعتماد عمومی نسبت به نیروهای انقلاب در سراسر کشور به وجود آورد که تأثیر کمی در جامعه بعد از انقلاب نبود.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی فرماندهی بود که دشمن او یک ارتش، کشور و یک ابرقدرت بود و می‌شود از طراز دشمنان افراد، بزرگی و طراز شخصیت آن‌ها را شناخت و به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند خبیث‌ترین افراد در ترور سردار نقش داشتند. شهادت وی به تحقیر آمریکا در منطقه انجامید که هنوز آثارش خیلی متبلور نشده است.

کمرئی با بیان اینکه سادگی، اخلاص، ایمان و مردمی بودن شهید سلیمانی مردم را به صحنه کشاند، تأکید کرد: حرکتی که در عراق آغاز شد و جنبش میلیونی برای نخستین بار برای بیرون راندن آمریکایی‌ها آغاز شده از علایم صبحی است که دمیده شده و می‌تواند منشأ اثرات فراوان در منطقه باشد که ثمره خون شهید سلیمانی و همرزمانش است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با توجه به فعالیت‌های خوب آموزش و پروش کرمان، به وضعیت کیفی آموزش در مدارس استان پرداخت.

انتهای پیام
captcha