معرفی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در دستور کار قرار گیرد
کد خبر: 3874338
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

معرفی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در دستور کار قرار گیرد

گروه فرهنگی ــ معاون حوزه هنری لرستان با بیان این‌که شهادت سردار سلیمانی ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و ایران اسلامی است، گفت: در اجرای برنامه‌های دهه فجر معرفی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی در دستور کار قرار گیرد.

معرفی ابعاد شخصیتی قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گیردبه گزارش ایکنا از لرستان، دومین نشست کمیته هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، امروز یک‎شنبه، ششم بهمن با حضور اعضای کارگروه به میزبانی حوزه هنری لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

فرشاد سیفی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان در این نشست با اشاره به ایام دهه فجر و اهمیت و لزوم توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: با توجه به وقوع رویدادهای اخیر در کشور ضرورت اجرای برنامه‌های هنری در سطح کیفی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر امسال باید به‌گونه‌ای، برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا شود که موجب افزایش وحدت ملی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا باشد.

سیفی با اشاره به تقارن اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی با ایام‌الله دهه فجر امسال و اهمیت ویژه برگزاری این آیین‌ها، اضافه کرد: ضروری است در برنامه‌های امسال رویکرد ویژه‌ای در اجرای برنامه‌ها با هدف آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با ابعاد شخصیتی این شهید عالیقدر در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این‌که شهادت سردار سلیمانی ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و ایران اسلامی است و ضروری است بخش مهمی از فعالیت‌ها با محوریت زندگی و مجاهدت‌های این شهید بزرگوار اجرا شود، به اجرای برنامه‌ها به‌صورت کیفی و اثرگذاری آن در جامعه تأکید کرد و افزود: به هیچ‌وجه تعداد برنامه‌ها مهم نیست مهم برگزاری برنامه‌هایی با کیفیت و تأثیرگذاری آن در جامعه در معرفی اهداف و دستاوردهای انقلاب به اقشار مختلف جامعه است.

سیفی همچنین از کم‌توجهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور در کمیته‌های هنری و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر انتقاد کرد و خواستار توجه مدیران نسبت به این مهم شد.

انتهای پیام
captcha