برگزاری هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن فنی و حرفه‌ای در کردستان
کد خبر: 3876984
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

برگزاری هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن فنی و حرفه‌ای در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کردستان از برگزاری هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان کردستان، سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از برگزاری هشتمین دوره از مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در استان فرهنگی کردستان خبر داد.
وی  از برگزاری هشتمین دوره از مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در 27 بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: با حضور 35 شرکت‌کننده از استان‌های ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه و همدان به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در این استان برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان بیان کرد: این دوره از مسابقات در پنج رشته قرائت، ترتیل ، حفظ ، مفاهیم و اذان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: پنج نفرشرکت‌کننده در رشته قرائت، پنج نفر در رشته ترتیل آقایان و چهار نفر ترتیل بانوان، دو نفر در رشته حفظ آقایان و دو  نفر حفظ بانوان، دو نفر در رشته مفاهیم آقایان و پنج نفر مفاهیم بانوان و پنج نفر در رشته اذان در این دوره از رقابت‌های قرآنی شرکت خواهند کرد.
احمدی یادآور شد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام
captcha