مراسم تجلیل از خادمین کنگره 1500 شهید هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3877015
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

مراسم تجلیل از خادمین کنگره 1500 شهید هرمزگان برگزار شد

گروه معارف - مراسم تجلیل از خادمین کنگره 1500 شهید هرمزگان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بندرعباس در مراسم تجلیل از خادمین کنگره 1500 شهید استان که شب گذشته چهارشنبه، 16 بهمن‌ماه برگزار شد، گفت: خداوند کارهای تمام خادمین را دیده و ارج خواهد داد، از این کنگره آموختیم که با همدلی، همفکری و همراهی یکدیگر می‌توانیم خالق کارهای بزرگی باشیم، به ظرفیت‌های خود ایمان آوردیم به‌گونه‌ای که نتیجه برخی برنامه‌ها با تصورات ذهنی و واقعیتی که دیدم شگفت‌آور بود.

وی افزود: این کنگره به ما آموخت ظرفیت‌های بسیاری در جوانان مؤمن و انقلابی استان هرمزگان وجود دارد و توانایی خلق کارهای بزرگی را دارند؛ از دیگر نتایج این کنگره این بود که به آینده امیدوار شدیم و با تجربه‌های به‌دست‌آمده برنامه‌های این‌چنینی را با هزینه و زمان کمتر انجام خواهیم داد.

عبادی با اشاره به اینکه در امر برگزاری کنگره 1500 شهید هرمزگان خلوص، پاکی، صداقت و کار جهادی را به نظاره نشستیم، ادامه داد:  دیدیم که با کار جهادی و عشق به شهدا می‌توان ناشدنی‌ها را شدنی کرد، جوانان بدون هیچ چشم‌داشتی در صحنه بودند و ارزش مادی و معنوی کار آنان بسیار بالاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «محور گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند»، تصریح کرد: نسل جدید در این حرکت همگانی نشان داد که می‌تواند محور حرکت انقلاب باشد، اگر جوانان این نسل را باور کنیم و به آن‌ها ایمان بیاوریم می‌توانند ارزش‌های بزرگی را خلق کنند و در مقایسه با نسل‌های اول و دوم رکورددار باشند، مقام معظم رهبری جوانان را باور داشته و آنان را محور گام دوم انقلاب اسلامی قرار داده‌اند.

امام‌جمعه بندرعباس گفت: با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که صورت گرفت خانواده‌های شهدا در این کنگره حضور پیدا کردند و در دیداری که با آنان داشتم از شیرینی آن تجربه می‌گفتند و این نتیجه کار جوانان انقلابی هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره 1500 شهید استان هرمزگان را الگویی برای کارهای بزرگ‌تر قرار خواهیم داد، افزود: بااینکه پس از کنگره 1500 شهید استان شاهد حادثه غم‌انگیز شهادت سردار سلیمانی بودیم اما به برکت شهادت ایشان حضور پررنگ‌تر جوانان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دختران و پسران ولایتمدار این استان نشان دادند در مبارزه بی‌امان با دشمن خستگی بی‌معناست، افزود: در پیشبرد برنامه‌های کنگره همه مسئولین بدون هیچ‌گونه کم و کاستی با ما همکاری کردند و جوانان مؤمن نیز با تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر خود برگ زرینی در کارنامه حرکت‌های جهادی و انقلابی استان هرمزگان به ثبت رسانند که امیدواریم استمرار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha