سردار سلیمانی؛ محور نشریه پاکستانی
کد خبر: 3878277
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

سردار سلیمانی؛ محور نشریه پاکستانی

شماره 279 نشریه «پیام زینب» ویژه ماه فوریه 2020(بهمن‌ماه 1398) با محوریت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به زبان اردو در اسلام‌آباد پاکستان منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نشریه فرهنگی و دینی 30 سال است که به قلم صاحبنظران حوزه‌های مختلف با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به چاپ می‌رسد و در سراسر پاکستان عرضه می‌‎شود.

سرمقاله این نشریه به شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و این که چگونه بنا به فرمایش رهبر انقلاب «راه و منش ایشان به مکتب سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در کل منطقه خاورمیانه و جهان اسلام تبدیل شده است»، اختصاص یافته و در ادامه به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخته است.

در این نشریه مطالبی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی پس از شهادت، پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره صلاحیت شفاعت شهید قاسم سلیمانی، آغاز انقلاب جدید، سخنان ژنرال اسلم بیگ، فرمانده کل اسبق ارتش پاکستان درباره شهید سلیمانی، قاسم سلیمانی چرا در رسانه‌های جهان مورد توجه قرار گرفت، انتقام سخت و تظاهرات علیه جنایت آمریکا در اسلام‌آباد آمده است.

سیدحسن نصرالله، سخنرانی دختر سردار شهید سلیمانی، وفای به عهد ایران، شهادت ژنرال قاسم سلیمانی و مردم پاکستان، قاسم سلیمانی و اتحاد جهان اسلام از دیگر بخش‌های این نشریه است.

انتهای پیام
captcha