تقدیر امام جمعه خوشاب از مردم در خلق حماسه ۲۲ بهمن + عکس
کد خبر: 3878285
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

تقدیر امام جمعه خوشاب از مردم در خلق حماسه ۲۲ بهمن + عکس

امام جمعه خوشاب از حضور مردم شهیدپرور و حماسه‌آفرین این شهرستان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب از حضور مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنْجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ ... و مثل پیروان پیامبر در انجيل چون كشته‌‌اى است كه جوانه خود برآورد و آن را مايه دهد تا ستبر شود و بر ساقه‌‏هاى خود بايستد و دهقانان را به شگفت آورد تا از انبوهى آنان خدا كافران را به خشم دراندازد.(آیه 29/ سوره فتح)
انقلاب اسلامی، زنده، سیال، پیش‌برنده و پیش‌رونده است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود. پشتوانه مردمی  در کنار درایت و راهبری ولایت مطلقه فقیه راهبردی‌ترین و مهم‌ترین اصل قدرت و استحکام این انقلاب است، ملت بزرگ ایران هر ساله در 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با گام‌هایی مصمم و استوار، و با صلابتی مثال زدنی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی)، بانگ می‌زنند مقبولیت و مشروعیت اصل نظام و آرمان‌های آن را و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این ملت همچون پتکی بر گرده استکبار فرو می‌آید و قوت قلبی می‌شود برای جان بر کفان این خاک و مرز و بوم که اکنون پنجه در پنجه دشمن نهاده‌اند.
گام دوم انقلاب که مسیر پیشرفت، تعالی، بالندگی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، هرگز بدون حضور فعال و پویای مردم در تمامی عرصه‌ها محقق نمی‌شود، به‌طور حتم ما قوی‌تر از همیشه می‌شویم با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی، با جوان‌گرایی و اولویت توجه به ظرفیت‌های داخلی.
امروز شما مرزداران غیور شهرستان خوشاب، هم‌گام با ملت بصیر، انقلابی و ولایت‌مدار سراسر ایران اسلامی، حماسه آفریدید. امروز نسل اول انقلاب همراه با نسل چهارم انقلاب، چهل و یک سالگی انقلاب را جشن گرفتند و یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در اربعین شهادتش گرامی داشته و ارج نهادند رشادت‌های این بزرگ‌مرد را.
این‌جانب بر خویش واجب دانسته ضمن فرود آوردن سر تعظیم در برابر یکایک‌تان از حضور گرم و با صلابت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، دانش‌آموزان عزیز و بزرگوار و عموم مردم ولایی شهرستان در یوم‌الله 22 بهمن و سالروز انقلاب معنوی‌ای که پایه‌های ظلم در جهان را به لرزه درآورد و بنای استبداد رژیم ستم‌شاهی را در هم فرو ریخت؛ مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را اعلام کرده و کمال تقدیر و تشکر را دارم.
در سایه‌سار حق مستدام باشید و پیروز
خدمتگزار شما امام جمعه شهرستان خوشاب».
انتهای پیام
captcha