جهش فناوری دفاعی پیام راهبردی ایران قوی به آمریکا است
کد خبر: 3878783
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
امام جمعه طارم:

جهش فناوری دفاعی پیام راهبردی ایران قوی به آمریکا است

حجت‌الاسلام مهدی منصوری گفت: دشمنی که منطق قدرت و زور را سرلوحه کار خود قرار داده است چاره‌ای جز قوی شدن در مقابلش نیست؛ امنیت کنونی ما زیر سایه اقتدار موشکی و دفاعی ایران است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی منصوری، امام جمعه طارم، 25 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: انسان باید از نتیجه اعمال خود بترسد تا خدای نکرده مورد عذاب الهی قرار نگیرد. خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که هیچ زمانی از رحمت من ناامید نشوید، چراکه ناامیدی از رحمت خداوند یک گناه کبیره است.

رفتار و اخلاق حضرت زهرا(س) الگوی زنان ما باشد

وی با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر، بیان کرد: با وجود اینکه در قرآن کریم نام 12 زن به‌خاطر شاخصه‌های مهم‌شان آورده شده است اما از میان آنان شاخصه و ارزش حضرت زهرا(س) بسیار مهم‌تر و بالاتر است و رفتار، کردار و اخلاق حضرت زهرا(س) باید الگوی زنان ما باشد و فرهنگ زهرایی را الگوی زندگی خود قرار دهند.
امام جمعه طارم اظهار کر د: پیامبر اکرم(ص) در اهمیت احترام به والدین می‌فرمایند که حرمت به پدر و مادر از جهاد در راه خدا و حج و نماز و زکات در نزد خداوند با ارزش‌تر است. خدمت به مادران دارای ثواب زیادی نزد خداوند است. اگر جوانان ما می‌خواهند عاقبت به خیر شوند به پدر و مادر خود خدمت کنند.

نامزدهای انتخابات مجلس همدیگر را تخریب نکنند

حجت‌الاسلام منصوری ضمن آرزوی موفقیت برای همه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آنها خواست همدیگر را تخریب نکنند و از طرفداران خود بخواهند هیچ‌گونه بی‌احترامی به سایر نامزدها نداشته باشند و مطیع و تابع قانون و مقررات رفتار کنند.
وی با بیان اینکه نمایندگان به رأی مردم با چشم حق‌الناس نگاه کنند و به مردم وعده‌های توخالی ندهند، ادامه داد: افرادی باید انتخاب شوند که اصلح، ولایی، انقلابی، مؤمن، متدین، شجاع و حافظ خون شهدا و ارزش‌های اسلامی بوده و نیتش، نیت الهی و خدمت به مردم باشد.
امام جمعه طارم تأکید کرد: مردم باید مواظب باشند تا فریب نقشه‌های دشمنان را نخورند؛ دشمنان با شایعه‌سازی هدفی جز کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را ندارد که ا‌ن‌شاءالله در روز دوم اسفندماه مردم با حضور حداکثری خود در سر صندوق‌های رأی سیلی دیگری بر هیمنه دشمنان نظام خواهند زد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان

منصوری از حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و این حضور را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان دانست و افزود: مردم با این حضور به دشمنان نشان داداند مثل همیشه دوستدار انقلاب، بیدار وهوشیار هستند و به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان توجه نمی‌کنند و همیشه در میدان آماده هستند.
خطیب جمعه طارم در پیامی به مسئولان گفت: ما وظیفه خودرا انجام دادیم، الان مسئولان گرامی موظف هستند به حل مشکلات موجود در کشور از جمله معیشت و بیکاری جوانان چاره‌ای بیاندیشند و سعی و تلاش بیشتری به‌کار ببرند، کلید حل مشکلات کشور بیرون از کشور نیست بلکه داخل کشور و با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولیدات داخلی و اعتماد به جوانان عزیز و نیروهای نخبه داخل کشور است.
وی با گرامیداشت و تسلیت اربعین شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند تا زمانی که از منطقه خارج نشوند، سیلی‌های بیشتری از انقلاب ما خواهند خورد.
حجت‌الاسلام منصوری افزود: سردار سلیمانی هنوز زنده است و دلایل این همه مقبولیت این شهید گرانمایه این است که ایشان سرباز ولایت و تابع محض ولی فقیه زمان خود مقام معظم رهبری بودند.

ایران قوی دارای قدرت منطق است

وی در ادامه افزود: ایران قوی دارای قدرت منطق است و اقتدار حقیقی او در حضورهای تاریخ‌ساز مردم در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند و مشارکت در عرصه‌های دیگر جلوه پیدا می‌کند.
امام جمعه طارم گفت: دشمنی که منطق قدرت و زور را سرلوحه کار خود قرار داده است چاره‌ای جز قوی شدن در مقابلش نیست؛ امنیت کنونی ما زیر سایه اقتدار موشکی و دفاعی ایران است. آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته به قدرت اعتبار بازدارندگی ایران پی برده و فهمیده‌اند ایران انقلابی، اروپا را زیر پوشش توان دفاعی و تهاجمی خود قرار داده است و این امر بیش از هر چیز خواب آشفته صهیونیست‌های پلید را آشفته‌تر خواهد کرد.
وی اظهار کرد: این جهش دفاعی برای دوستان ایران انقلابی به‌ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت آرامش‌بخش و الهام بخش است. انقلاب ایران به دشمنان ثابت کرد تحریم‌ها و تهدیدها نه تنها کارساز نبوده بلکه موجب پیشرفت ایران اسلامی شده و درحال صدور پیام «ما می‌توانیم» به همه جوانان آزادی‌خواه جهان است.
مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha