واکنش انصارالله به جنایات ائتلاف سعودی در «جوف»
کد خبر: 3878860
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

واکنش انصارالله به جنایات ائتلاف سعودی در «جوف»

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی انصارالله یمن کشته شدن غیر نظامیان در حمله جنگنده‌های آمریکایی سعودی اماراتی به استان جوف را محکوم کرد.

واکنش انصارالله به جنایات ائتلاف سعودی در استان جوفبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری صحافة 24، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی رسمی انصارالله با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر تأکید کرد: دشمن گستاخ پس از شکست‌‌های سخت در میادین نظامی در اقدامی احمقانه غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد مانند آنچه امروز صبح اتفاق افتاد و ده‌ها تن از شهروندان در شهر «المصلوب» واقع در استان جوف به شهادت رسیده و زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف به سرکردگی عربستان صبح امروز، 26 بهمن ماه، در حملاتی وحشیانه‌ مکان سقوط هواپیمای خود در شهر المصلوب را بمباران کردند.

در اثر این حملات ده‌ها نفر که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند، کشته و زخمی شدند.

یک منبع خبری از حملات مجدد جنگنده‎های سعودی و بمباران امدادگران خبر داد که به موجب آن شمار قربانیان به بیش از 40 کشته و زخمی افزایش یافت.

این منبع خبری از وزارت بهداشت و سازمان‌های انسانی خواست با اعزام اتومبیل‎های امداد به شهر المصلوب به یاری مجروحان شتافته و آنها را به بیمارستان‎های صنعاء منتقل کنند.

جنبش انصارالله یمن شب گذشته از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگی «تورنادو» ائتلاف سعودی در آسمان استان الجوف واقع در شمال یمن با پدافند هوایی خبر داده بود.

انتهای پیام
captcha