آیین رونمایی از کتاب «گام دوم، گام تمدن‌ساز»
کد خبر: 3878900
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
همزمان با آیین افتتاحیه چهاردهمین پویش روشنا برگزار می‌شود:

آیین رونمایی از کتاب «گام دوم، گام تمدن‌ساز»

کتاب «گام دوم، گام تمدن‌ساز» نوشته حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد راجی با حضور چهره‌های فرهنگی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر رونمایی می‌شود.

آیین رونمایی از کتاب «گام دوم، گام تمدن‌ساز»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ آیین افتتاحیه چهاردهمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رونمایی کتاب «گام دوم، گام تمدن‌ساز» نوشته حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد راجی به همت دفتر نشر معارف و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با حضور شخصیت‌های ملی و استانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

این کتاب در ۴ فصل سرگذشت انقلاب، برکات بزرگ انقلاب، چالش‌ها و ظرفیت‌ها، توصیه‌ها به تبیین بیانیه گام دوم پرداخته و حاصل تلاش و پژوهش نزدیک به ۷۰ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی بوده که با مطالعه اسناد معتبر تاریخی و گزارش‌های سازمان‌های معتبر بین المللی در مدت زمانی بیش از ۲۵ هزار ساعت انجام شده است.

در این کتاب ابتدا مستندات گزاره‌های بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شده و در ادامه با استفاده از داده‌های اطلاعاتی منابع اشاره شده، بر اساس منطق تبیینی مقام معظم رهبری بخش‌هایی از بیانیه از حالت اجمال درآمده و به تفصیل تشریح شده است.

یادآور می‌شود، کتاب «گام دوم، تمدن‌ساز» با توجه به اهمیت موضوع و غنای مطالب و با هدف ایجاد یک پویش همگانی برای فهم و تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از چاپ اول در پویش مطالعاتی روشنا قرار گرفته است.

آیین افتتاحیه چهاردهمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رونمایی از کتاب «گام دوم، تمدن‌ساز» با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و مذهبی علاقه‌مند به حوزه کتاب ساعت ۱۴ تا ۱۶ دوشنبه ۲۸ بهمن در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر واقع در خیابان بهشت، ورودی درب چهار پارک شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha