ترخیص ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3885345
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

ترخیص ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۵ بیمار با تست مثبت کرونا در استان درمان و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

ترخیص ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری، امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰ مورد با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه و تحت مراقبت قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد نمونه آزمایش ۴۹ مورد مثبت اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حدود ۷۰ نفر در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری با تست مثبت کرونا و یا علائم مشکوک به این ویروس بستری هستند، گفت: حدود ۱۵ بیمار با تست مثبت کرونا درمان و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری از دست داده‌اند، اما خوشبختانه ظرفیت بیمارستانی ما هنوز اشباع نشده است.

شیرانی در پایان با تأکید بر همراهی مردم در شکست کرونا ویروس، هشدار داد: اگر مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی نگیرند قطعا زنجیره انتقال این بیماری قطع نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha