«تئاتر تعطیل نیست»؛ همدلانه هنرمندان برای مبارزه با کرونا
کد خبر: 3885582
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

«تئاتر تعطیل نیست»؛ همدلانه هنرمندان برای مبارزه با کرونا

هنرمندان تئاتر با عزمی راسخ توانستند برای مقابله با بیماری کرونا روزانه بین 1500 تا 2000 ماسک را تولید کنند.

جواد تمدنی، مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره پویش «تئاتر تعطیل نیست» اظهار کرد: مجتبی بیات، کارگردان و نویسنده سینما بانی این طرح انسان دوستانه است. او به دلیل قرنطینه خانگی اقدام به تهیه و تولید ماسک کرده بود تا آن را به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی افزود: هنگامی‌که انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از این امر مطلع شد سعی کرد با حمایت از این اتفاق بتواند گستره این امر را وسعت بخشد. به همین جهت تماشاخانه سرو محلی شد تا در آن ماسک تولید شود، البته در این حرکت ۱۰ هنرمند از اهالی تئاتر هم به یاری مجتبی بیات شتافتند تا او را در این اتفاق انسانه دوستانه یاری دهند.

تمدنی تأکید کرد: این گروه امروز ، ۲۵ اسفندماه آخرین روز کاریشان را در تماشاخانه سرو پشت سر می‌گذارند و ادامه فعالیت‌ها را در منازلشان دنبال می‌کنند. این روزها تولید ماسک توسط این گروه به مرز 1500 تا 2000 عدد در طول روز رسیده است و طی روزهای گذشته برای شهرهای فریدون کنار، گیلان و لرستان نزدیک به 500 عدد ماسک برای هر شهر ارسال شده و بسیاری از این ماسک‌ها در اختیار کودکان کار قرار گرفته است.
 


 
وی افزود: تعدادی از هنرمندان هم که فرصت و شرایط همکاری با ما را نداشتند در قالب وجه نقد به ما کمک کردند یا حتی برایمان پارچه فرستادند. قرار است بخشی از این ماسک‌ها فردا توسط برخی هنرمندان در مناطق محروم توزیع عمومی شود.

وی در انتها تأکید کرد: حامی مالی پویش «تئاتر تعطیل نیست» مردم و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هستند و در پایان اهالی تئاتر هم از مردم خواهش می‌کند تا در خانه‌هایشان بمانند تا زنجیره بیماری کرونا قطع شود.
 
 
انتهای پیام
captcha