عیدی 1 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان برای 4 هزار دستفروش پایتخت
کد خبر: 3885757
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
برای حمایت از اقشار کم درآمد انجام شد؛

عیدی 1 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان برای 4 هزار دستفروش پایتخت

در پی شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن مشکلات معیشتی برای برخی اقشار از جمله دستفروشان که جزء اقشار کم درآمد جامعه هستند، بنیاد مستضعفان برای چهار هزار دستفروش پایتخت، هدیه‌ای یک میلیون تومانی در نظر گرفت و مبلغ چهار میلیارد تومان را در اختیار شهرداری تهران قرار داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال توافقات صورت گرفته میان رئیس بنیاد مستضعفان، مسئولان شهرداری تهران و شورای شهر، این بنیاد برای چهار هزار دستفروشی که در این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا، با مشکلات معیشتی مواجه شدند، مبلغ چهار میلیارد تومان را به عنوان عیدی تخصیص داد.

بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان برای هر یک از این چهار هزار نفر، مبلغ یک میلیون تومان را تحویل شهرداری تهران داد تا طی امروز و فردا به آن‌ها تحویل داده شود.

دستفروشانی که این مبلغ را دریافت می‌کنند، افرادی هستند که توسط شهرداری تهران شناسایی شده‎اند و جزو آن دسته از افرادی هستند، که در شمول گروه‌های کم درآمد جامعه قرار دارند و شیوع کرونا در کشور، معیشت آن‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

براساس اعلام شهرداری تهران، این افراد در اقصی نقاط تهران شناسایی شده‌اند و مشخصات آن‌ها در بانک اطلاعاتی شهرداری پایتخت ثبت شده است.

دستفروشان پارکینگ پروانه، بساط گستران مناطق جنوب شهر و دستفروشان مناطق مختلف تهران در این لیست قرار دارند.
انتهای پیام
captcha