حمایت هم‌نمک از اقشار آسیب‌پذیر در برابر کرونا / دور از هم ولی در کنار هم
کد خبر: 3885791
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

حمایت هم‌نمک از اقشار آسیب‌پذیر در برابر کرونا / دور از هم ولی در کنار هم

مدیر طرح هم‌نمک از اجرای طرح مقابله با کرونا ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه خبر داد و گفت: کودکان، ساکنان حاشیه شهرها، خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و ... در این طرح مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا، از برنامه‌ریزی و اهدای کمک‌های بهداشتی به گروه‌های آسیب‌پذیر در مقابل ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه گروه هم‌نمک نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر را شناسایی می‌کند و جامعه آماری دقیقی دارد، با شیوع کرونا به عرضه آموزش‌های بهداشتی و اهدای اقلام بهداشتی اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌نمکی‌ها در حال اهدای کمک‌های بهداشتی به سه هزار خانواده در معرض آسیب هستند، گفت: گروهی از این افراد در حاشیه تهران زندگی می‌کنند، تعدادی نیز جزء کودکان در معرض آسیب هستند که اقلام بهداشتی به آنها ارائه شده است، اما اهدای اقلام بهداشتی به کودکان کافی نیست و لازم است آموزش مراقبت از خود و استفاده صحیح از لوازم بهداشتی به آنها ارائه شود. بدین جهت طی هفته گذشته در نزدیک به 10 نقطه آسیب‌پذیر اطراف تهران، آموزش‌های لازم برای مراقبت از خود به کودکان ارائه و سپس اقلام بهداشتی به آنها اهدا شد.

مشهدی از حمایت مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) از مراکز خیریه‌ای که امکانات کافی برای مراقبت از مددجویانشان را در مقابل کرونا نداشتند نیز خبر داد و گفت: به این مراکز نیز اقلام بهداشتی ارائه شده است. همچنین در کنار ارزاقی که همه ساله نزدیک عید به خانواده‌های نیازمند آبروند اهدا می‌شود، اقلام بهداشتی نیز ارائه شده است.

هم نمک از اقشار آسیب‌پذیر در مقابل کرونا حمایت می‌کند/ اهدای بسته‌های بهداشتی در کنار ارزاق

وی در پایان اضافه کرد: حمایت از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌ها با تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز آنها، تهیه پکیج‌های غذایی و حمایت از خانواده‌های افرادی که در حال خدمت به مردم هستند، حمایت از خانواده‌های قربانیان کرونا با تهیه اقلام غذایی و بسته‌های پزشکی و درمانی و ضد عفونی مکان‌های عمومی مناطق آسیب‌پذیر از دیگر برنامه‌های طرح هم‌نمک است و خیران و عموم مردم می‌توانند برای همراهی با این طرح، کمک‌های خود را از طریق شماره حساب 55555 شماره کارت 5892101221651058 بانک سپه به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) یا سامانه هفت‌هشتاد #1011*780* و سامانه آپ #3675829*4*733* به دست نیازمندان برسانند.

هم نمک از اقشار آسیب‌پذیر در مقابل کرونا حمایت می‌کند/ اهدای بسته‌های بهداشتی در کنار ارزاق

انتهای پیام
captcha