آغاز به کار اکیپ‌های نظارتی جمعیت هلال احمر
کد خبر: 3885871
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

آغاز به کار اکیپ‌های نظارتی جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر از آغاز به کار اکیپ‌های نظارتی مقابله با کرونا در مبادی ورودی 13 استان کشور خبر داد.

آغاز به کار اکیپ‌های نظارتی جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای از آغاز به کار اکیپ‌های نظارتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در مبادی ورودی ۱۳ استان کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به ابلاغ رئیس ستاد ملی کرونا و واگذاری مسئولیت مدیریت و نظارت بر اکیپ‌های غربالگری کووید ۱۹ در خروجی شهرها، از هموطنان درخواست می‌کنیم تا با عوامل پایگاه‌های غربالگری کووید ۱۹ در استان‌های درگیر کرونا همکاری کنند.

جمعیت هلال احمر؛ بنا بر این اطلاعیه از روز سه‌شنبه ۲۷ اسفندماه، کلیه مبادی خروجی ۱۳ استان شامل استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی، گیلان، گلستان، مازندران، قم، مرکزی، اصفهان، سمنان، همدان، البرز و لرستان مورد کنترل و پایش بیماری کرونا قرار می‌گیرند و از خروج شهروندانی که دارای علائم مشکوک باشند، جلوگیری شده و این افراد به مدت ۱۴ روز به قرنطینه منتقل می‌شوند.

جمعیت هلال احمر در این اطلاعیه از هموطنان خواسته است تا ضمن همکاری با عوامل مستقر در پایگاه‌ها از هرگونه تردد غیرضروری نیز اجتناب کنند.

در صورت افزایش استان‌های دیگر به این طرح، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهندس محمد شرافت عضو هیات مدیره شبکه خانه خیرین ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۶
0
0
سلام علیکم
سازمان جهانی بهد اشت WHO پیشهاد کمک به صندوق بیماری کرونا باکمک کمپانی جهانی در سطح جهان انجام گردد
پیشنهاد تشکیل وکمک (صندوق جهانی اسلام) مردمی ومردم نهاد در حمایت از آسیب دیدگان در سراسر جهان ب زیر نظر ( ستاد ملی کرونا در هر کشور ) انجام شود
captcha