راه‌اندازی مجدد خط تولید البسه بیمارستانی در شیراز
کد خبر: 3885872
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

راه‌اندازی مجدد خط تولید البسه بیمارستانی در شیراز

با دستور رئیس کل دادگستری استان فارس و پیگیری‌های ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خط تولید البسه بیمارستانی در شیراز مجدداً فعالیت خود را از سرگرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعبدالنبی نجیبی، معاون قضایی و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان فارس امروز، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت شرکت تولیدی فاروج گستر پیش از این طی فرآیند حقوقی و با دستور قضایی متوقف شده بود که با دستور اکید  رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای حمایت از تولید و نیاز مبرم این ایام به تولید البسه بیمارستانی مشکلات حقوقی آن در ستاد به‌صورت ویژه پیگیری و با دستور رفع توقیف فعالیت خود در زمینه تولید لباس ایزوله، لباس های بیمارستانی و تولید ماسک را از سرگرفت.

وی با بیان اینكه در اجرای این دستور تضمین لازم در راستای حفظ حقوق خواهان وی اخذ شده است، افزود: با توجه به سابقه این واحد تولیدی در کشور علاوه بر بخشی از تولید البسه بیمارستانی داخل استان تولیدات این شرکت به سراسر کشور نیز ارسال خواهد شد.

یادآور می‌شود، این واحد تولیدی که پیش از توقف فعالیت با ظرفیت 50 هزار البسه مختلف بیمارستانی بزرگترین واحد تولیدی در جنوب کشور بود؛ هم‌اکنون فعالیت حداقلی خود را آغاز کرده است که به گفته مدیر این شرکت با جذب نیروهای ماهر تولید افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha