قدردانی از مدافعان سلامت به شیوه هنرمندان / پویش «رزمنده جنگ امروز، خدا قوت» اجرا شد
کد خبر: 3885925
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲

قدردانی از مدافعان سلامت به شیوه هنرمندان / پویش «رزمنده جنگ امروز، خدا قوت» اجرا شد

مسئول انجمن عكس بسیج هنرمندان فارس از راه‌اندازی پویش عكس «رزمنده جنگ امروز، خدا قوت» در شرایط شیوع كرونا خبر داد و گفت: این پویش به‌منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت برگزار شد كه عكس‌های آن بناست به‌صورت نمایشگاهی در مركز نگه‌داری از بیماران كرونا استان فارس به نمایش گذاشته شود.

قدردانی از مدافعان سلامت به شیوه هنرمندان / پویش «رزمنده جنگ امروز، خدا قوت» اجرا شد

هاشم عرفان‌منش، مسئول انجمن عكس بسیج هنرمندان فارس و عكاس فعال در حوزه مستند اجتماعی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به شرایط شیوع كرونا و تلاش‌های مدافعان سلامت در این شرایط گفت: به‌منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، پویش عكس «رزمنده جنگ امروز، خدا قوت» توسط مرکز فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی فارس و انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار شد.

وی افزود: بنا داریم تا نمایشگاهی از عكس‌های این پویش را كه در آن‌ها اقشار مختلف مردم اعم از كودكان كار، اقليت‌های مذهبی، نيروهای خدوم و زحمت‌كش سازمان‌های مختلف به مدافعان سلامت خداقوت می‌گویند را در بیمارستان علی‌اصغر(ع)، به‌عنوان مركز نگه‌داری بیماران كرونایی در استان فارس برپا كنیم.

عرفان‌منش ادامه داد: آثار این نمایشگاه با هدف حمایت از كادر پزشكی اعم از پزشكان، پرستاران، نیروهای خدماتی، كادر بیمارستان‌ها، اورژانس و ... كه در خط مقدم این نبرد سخت حضور دارند، با مشورت و حمایت كمال‌الدین شاهرخ، عكاس پیشكسوت دفاع مقدس و رئیس انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان كشور تولید شده است.

قدردانی از مدافعان سلامت به شیوه هنرمندان / پویش «رزمنده جنگ امروز، خدا قوت» اجرا شد

مسئول انجمن عكس بسیج هنرمندان فارس بیان كرد: قرار است پس از انتشار این آثار در فضای مجازی و رسانه‌ها جهت حمایت بیشتر از كادر پزشكی آثار به‌صورت نمایشگاه عكسی در بیمارستان مذكور برپا شود.

بنا بر این گزارش، در استیتمنت آثار این نمایشگاه كه توسط كمال‌الدین شاهرخی نوشته شده، آمده است:

فرقی نمی‌كنند...

انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها تفاوت‌های بسیار دارد.

وقتی مسیر الهی شد، فرقی نمی‌كند لباس رزم به تن داشته باشی برای دفاع از سرزمین مادری و مرزهای عقیده و جهاد و یا لباس سپید پرستاری مداوای بیماران، فرقی نمی‌كند ...

تلاشی است برای رسیدن به استقلال و خود كفایی و رونق تولید باشد و یا رزم برای رهسپار شدن یا اردوی جهادی برای كمك به هم‌وطنان و هم‌نوعان در روستاها و مناطق محروم و دور افتاده فرقی نمی‌كند....

خدمت و كمك به مردم گرفتار در طوفان شن و غبار و سیل و زلزله باشد یا دفاع از حرم ولایت در لباس رزم مدافعان حرم اما امروز خط مقدم و سنگر تلاش، سلامتی و بقای ملتی است كه چهل سال در كوران حوادث در معرض امتحانات سخت قرار گرفته و از همه این ابتلائات سربلند بیرون آمده و به فرموده رهبر كبیر انقلاب اسلامی «ملت ایران در عصر حاظر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(ص) می‌باشد» فرقی ندارد در كدام جبهه خدمت می‌كنی، لباس رزم به تن داری یا لباس سپیدحمایت و دفاع از حریم سلامت.

نمایشگاه حاضر بخش كوچكی از حمایت تمام اقشار ملت عزیزمان از كادر درمانی، این سربازان و افسران حوزه سلامت، پزشكان و پرستاران و امدادگرانی كه شبانه‌روز و بی وقفه سلامتی خود را در مسیر بهبود و درمان هموطنان قرار داده و از هیچ كوششی دریغ نمی‌كنند.

درود و صلوات به همه آن‌هایی كه در خط مقدم و در پشت جبهه نظام سلامت بسیجی‌وار به صحنه آمدند تا بار دیگر شرافت ایرانی بودن را ثابت كنند كه ملت ما، انقلاب ما با سایرین تفاوت‌های بسیار دارد.

انتهای پیام
captcha