تولید نرم‌افزار اندرویدی پرسش‌های کرونا
کد خبر: 3886386
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

تولید نرم‌افزار اندرویدی پرسش‌های کرونا

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از تولید نرم‌افزار اندرویدی «پرسش‌های کرونا» مشتمل بر ۸۰ سؤال منتخب در زمینه بیماری کرونا به صورت متنی و صوتی به همت این مرکز خبر داد.

تولید نرم افزار اندرویدی پرسش کرونابه گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم، رئیس این مرکز از تولید نرم افزار اندرویدی «پرسش‌های کرونا» مشتمل بر ۸۰ سؤال منتخب در زمینه بیماری کرونا به صورت متنی و صوتی به همت این مرکز خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به سؤالات مکرر هموطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، بر آن شدیم تا مهمترین پرسش و پاسخ‌ها را در قالب نرم افزاری اندرویدی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

وی افزود: تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با همکاری سایر بخش‌های این مرکز، جدیدترین سؤالات مربوط به این موضوع را جمع‌آوری کرده و از بین ۲۹۶ سوال مطرح شده به ۸۰ سؤال منتخب از جنبه‌های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره‌ای متناسب با نیاز‌های روز جامعه پاسخ داده که در قالب نرم افزار «پرسش‌های کرونا» منتشر شد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با بیان این که بیشتر پاسخ‌ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده است، تصریح کرد: منابع استفاده شده در پاسخ‌ها در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر است.

وی دارا بودن فایل صوتی برای هر یک از سؤالات جهت بهره‌وری بیشتر از مطالب را از دیگر ویژگی‌های نرم افزار برشمرد و افزود: کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ‌های ارائه شده می‌توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است، استفاده کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم در پایان با تشکر از مجموعه کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و همکاران بخش‌های اینترنتی، ارزیابی و فنی که در نهایی سازی و ارائه به موقع این اثر نقش بسزایی داشته‌اند، از کاربران نیز خواست تا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارتقا خدمات یاری کنند.

همچنین، کاربران عزیز می‌توانند این نرم افزار را از سایت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به نشانی اینترنتی www.pasokhgoo.ir دریافت کنند.
انتهای پیام
captcha