فیلم | مردم فهیم ایران نوروز کرونایی را مدیریت می‌کنند
کد خبر: 3886781
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
پیام نوروزی نماینده مقام معظم رهبری در روسیه/

فیلم | مردم فهیم ایران نوروز کرونایی را مدیریت می‌کنند

حجت الاسلام و المسلیمن صابر اکبری جدی، نماینده مقام معظم رهبری در روسیه با ارسال پیامی فرارسیدن نوروز 99 را به ملت ایران تبریک گفت.

پیام نوروزی نماینده مقام معظم رهبری در روسیهبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلیمن صابر اکبری جدی، نماینده مقام معظم رهبری در روسیه با بیان این که نوروز باستانی نزد ایرانیان و کسانی که در حوزه تمدن نوروز زندگی می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: امسال، سالی پر برکت باشد.

وی ضمن اشاره به شرایطی که با گسترش ویروس کرونا ایجاد شده است، گفت: این مسئله تا حدودی آداب و رسوم نوروز را تحت تاثیر خود قرار داده و همه ما باید تلاش کنیم تا این شرایط بحرانی را پشت سر گذاریم.

اکبری جدی با تأکید بر لزوم رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشتی و پرهیز از انجام کارهای مخاطره انگیز تصریح کرد: مردم فهیم ایران می‌دانند این شرایط گذراست و با در نظر گرفتن شرایط موجود حال و هوای کرونایی به نوروز امسال می‌دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در روسیه  از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری و دید و بازدیدهایی که می‌تواند هم برای خود شخص  و هم برای دیگران مخاطره انگیز باشد، پرهیز کنند تا بار دیگر صحت و سلامت به جامعه باز گردد.

 

انتهای پیام
captcha