ممنوعیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس البرز
کد خبر: 3886861
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

ممنوعیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید بر کاهش سفرهای نوروزی، اسکان مهمان‌های نوروزی در مدارس استان ممنوع است.

ممنوعیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌ریزی‌های مختلف برای آموزش‌های مجازی در سطح کشور انجام شد.
وی افزود: در کنار برنامه‌های آموزشی کشوری در استان البرز آموزش‌هایی از سوی نیروهای استانی و شهرستانی تهیه و در سامانه هنگام بارگذاری می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: همچنین در برخی از مدارس استان برای عدم قطع ارتباط معلم با دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها برخی محتواها تولید و از طریق شبکه‌های مجازی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان ارسال می‌شود.
قاسمی تصریح کرد: تاکنون 83 درصد از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در استان البرز از آموزش‌های مجازی بهره‌مند شدند که از این میزان دانش‌آموزان مدارس دولتی 79 درصد و مدارس غیردولتی 67 درصد بوده است.
وی عنوان کرد: همچنین 75 درصد از دانش‌آموزان مقطع متوسطه از این آموزش‌های مجازی بهره‌مند شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به مشکل پیش آمده هیچ سرایداری اجازه میزبانی از مهمانان نوروزی را در مدارس البرز ندارد و این کار ممنوع است.

انتهای پیام
captcha