تأمین و توزیع بیش از 25000 ژل و محلول ضدعفونی در داروخانه‌های خراسان شمالی
کد خبر: 3886892
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

تأمین و توزیع بیش از 25000 ژل و محلول ضدعفونی در داروخانه‌های خراسان شمالی

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پس از آغاز شیوع کرونا، 25 هزار ژل و محلول ضدعفونی در ابعاد 50 تا 500 سی سی تأمین و در داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها، توزیع شد.

تامین و توزیع بیش از 25000 ژل و محلول ضدعفونی در داروخانه‌های خراسان شمالیمریم فلاح، مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی،  اضافه کرد: 21 هزار محلول ضدعفونی 380 سی سی در دو مرحله در داروخانه‌های استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این معاونت اقدام به هماهنگی برنامه توزیع الکل و دستکش از سوی شرکت‌های دارویی کرده است، افزود: هماهنگی تامین بیش از دو هزار لیتر محصولات ضدعفونی کننده، ﺗﺸﻮﻳﻖ ﺑﻴﺶ از 15 ﺗﻮﻟﻴﺪی اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺎﺳﻚ ﺑﺮای ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از شیوع وﻳﺮوس ﻛﺮوﻧﺎ و  ﻫﻤﺎﻫﻨﮕی ﺑﺎ ﺧﻴﺮ ﺑﺠﻨﻮردی ﻣﻘﻴﻢ ﭼﻴﻦ ﺑﺮای ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺗﺠﻬﻴﺰات لازم از اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

وی معرفی ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮزﻳﻊ اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻏﺬا و داروی اﺳﺘﺎن آذرﺑﺎﻳﺠﺎن ﻏﺮبی ﺑﺮاي ﺗﺤﻮﻳﻞ دﺳﺘﻜﺶ ﻻﺗﻜﺲ، ﻛﺸﻒ و ﺿﺒﻂ 19 ﻗﻠﻢ اﻗﻼم ﺑﻬﺪاشتی و ﺿﺪﻋﻔﻮنی  ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از ﻛﺮوﻧﺎ، ﻛﺸﻒ 70 ﻋﺪد ﺿﺪﻋﻔﻮنیﻛﻨﻨﺪه تقلبی را از دیگر اقدامات اجرایی حوزه تجهیزات معاونت غذا و داروی استان برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha