آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3887655
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک در آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا، از آغاز رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: در این رزمایش سه هزار نفر از بسیجیان مشارکت دارند.

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک در آذربایجان‌شرقیسردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در استان خبر داد و گفت: در این رزمایش سه هزار نفر از بسیجیان مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: در رزمایش دفاع بیولوژیک یگان‌های تابع نیروی زمینی سپاه شامل تیپ حضرت امام زمان (عج)، لشکر ۳۱ عاشورا و گروه ۶۰ رسالت در قالب ۲۰۰ دستگاه همکاری و مشارکت دارند.

سردار خرم گفت: این افراد در کنار دیگر مدافعان سلامت، سراسر تبریز و به ویژه مناطق پرخطر اعلام شده را با محلول‌های خاص ضدعفونی می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا، همچنین از انجام این رزمایش در شهرستان‌های میانه، مرند، مراغه، شبستر، سراب و اهر نیز خبر داد.

وی با اشاره به همکاری سه هزار نفر نیروی گردان جنگ نوین متخصص و بسیجیان در رزمایش زیستی، اظهار کرد: این فعالیتها لازم است، اما کافی نیست و مردم باید رعایت کرده و در خانه بمانند تا شاهد پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها و خستگی بیش از حد کادر درمان نباشیم.

سردار خرم در پایان با اشاره به تولید ماسک و لباس به همت نیروهای بسیجی سپاه گفت: تولید این اقلام بهداشتی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha