اختصاص ۵۸۰ میلیون ریال برای تأمین اقلام بهداشتی کرونایی کودکان کار آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3887680
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

اختصاص ۵۸۰ میلیون ریال برای تأمین اقلام بهداشتی کرونایی کودکان کار آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۸۰ میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی کودکان کار و خیابانی و ۲۰۷ میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی در شیرخوارگاه‌ها در سطح استان هزینه شده است.

اختصاص ۵۸۰ میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی کودکان کار آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان، سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بهزیستی استان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی در مراکز این نهاد در سراسر استان توزیع شده‌است.
وی افزود: از این میزان ۵۸۰ میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی کودکان کار و خیابانی، ۳۲۰ میلیون ریال برای تجهیز مراکز اورژانس اجتماعی، ۲۰۷ میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی در شیرخوارگاه‌ها، ۱۸۲ میلیون ریال برای تامین اقلام مراکز پیشگیری و ۱۸۰ میلیون ریال نیز برای کارکنان اداره کل هزینه شده‌ است.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اختصاص ۹۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان بهزیستی به آذربایجان‌غربی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ادامه داد: علاوه بر آن، خیّران استانی نیز در راستای کمک به جامعه هدف، کمک‌های قابل توجهی را به این اداره‌کل داشته‌اند که در حال هزینه کرد آنها هستیم.
وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۱۰ میلیارد ریال از سوی استانداری آذربایجان‌غربی برای کمک به زلزله‌زدگان قطور اختصاص یافته و حدود ۱۶ میلیارد ریال نیز از سوی خیّران برای پیشگیری از کرونا و کمک به زلزله‌زدگان در اختیار بهزیستی استان قرار گرفته‌است.
فریور در پایان گفت: در حال حاضر ۴۸ مرکز شبانه‌روزی حوزه توانبخشی و اجتماعی در استان فعال بوده و یک‌هزار و ۷۹۳ مددجو در آنها حضور دارند.

انتهای پیام
captcha