توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های درگیر کرونا در ارومیه‌
کد خبر: 3888097
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های درگیر کرونا در ارومیه‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی جمعا به ارزش ۱۵ میلیارد ریال میان خانواده‌های متضرر شده از کرونا به دلیل تعطیلی کسب و کارشان توزیع شده است.

توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های ارومیه‌ای متضرر شده از کرونابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، ۱۰ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل قرارگاه مشترک جهاد زیستی سپاه با همکاری مرکز بهداشت ارومیه اظهار کرد: وظیفه این قرارگاه کمک به نیروهای کادر درمانی و دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با شیوع بیماری کرونا بوده که شعار آن نیز «بسیج از مردم، برای مردم و کنار مردم تا نابودی کامل کرونا» است.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی در همه حال آمادگی دارند برای کمک و دفاع از مردم و کشور وارد میدان جهاد شده و در هر زمینه‌ای خدمت کنند، افزود: در حال حاضر نیروهای بسیجی برای جهاد در راه مقابله با شیوع بیماری کرونا وارد عمل شده و تا ریشه‌کنی این بیماری در کنار مردم خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه با اشاره به اقدامات قرارگاه مشترک جهاد زیستی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، کنترل ورودی و خروجی به شهرها و روستاها، رصد و پایش تعداد مبتلایان و تب‌سنجی از افراد و نیز کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله این اقدامات است.

وی با بین اینکه کرونا موجب تعطیلی و رکود کسب و کار در کشور شده و به تبع آن برخی از خانواده‌ها در تأمین معاش دچار مشکل شده‌اند، عنوان کرد: برای کمک به این خانواده‌ها با کمک شهرداری ارومیه هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی جمعا به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تهیه و میان این خانواده‌ها توزیع شده است.

سرهنگ عیوضلو با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی برای تأمین ماسک مورد نیاز در استان و ارومیه وارد عمل شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا ۶ کارگاه تولید ماسک در استان فعالیت می‌کند که روزانه چهار هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها از سوی بسیجیان تولید می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۶ هزار بسته اقلام بهداشتی از سوی بسیج جامعه پزشکی در ارومیه گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال بوده و خیران نیز در تهیه این بسته‌ها مشارکت داشتند.

انتهای پیام
captcha