ثبت یک روز بدون فوت کرونایی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3888102
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

ثبت یک روز بدون فوت کرونایی در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در سطح استان به علت بیماری کرونا ثبت نشده است.

ثبت یک روز بدون فوت کرونایی در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار مبتلایان به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت ۳۳ نفر در سطح استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و خوشبختانه در این بازه زمانی هیچگونه مورد فوتی ثبت شده برخلاف روزهای پیشین بر اثر این بیماری وجود نداشته است.

وی با اشاره به گرفتن آزمایش کرونا از یک هزار و ۶۵۴ فرد مشکوک در سطح استان افزود: از این تعداد ۶۴۸ نفر با توجه به مثبت بودن تست آزمایش‌شان در بیمارستان بستری و یا با توجه به وخیم نبودن شرایط‌شان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در سطح استان، ارومیه با ۲۰۵ مبتلا، خوی با ۹۰ مبتلا و بوکان با ۸۰ مبتلا در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را دارند، ادامه داد: با افزایش تعداد مبتلایان، آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز قرار داشته و مردم باید نسبت به رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه خانگی توجه جدی داشته باشند‌.

وی با اشاره به بهبودی ۳۶۲ نفر در سطح استان از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز خاطرنشان کرد: همچنین از زمان شیوع کرونا در استان متأسفانه ۵۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آقازاده با درخواست از مردم برای همکاری با کادر درمانی عنوان کرد: پرستاران و پزشکان بسیاری از زمان شیوع بیماری کرونا موفق به دیدن خانواده‌های‌شان نشده‌اند و اگر مردم کمک کنند زنجیره انتقال این بیماری هر چه زودتر قطع شده و آنها هم به آغوش خانواده‌های‌شان بازخواهند گشت.

انتهای پیام
captcha