بخشی از کمک‌های بلاعوض در زهکلوت تأمین شد
کد خبر: 3888501
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

بخشی از کمک‌های بلاعوض در زهکلوت تأمین شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: با تلاش بنیاد مسکن استان توانستیم بخشی از کمک‌های بلاعوض را تأمین کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان امروز چهارشنبه، 13 فروردین‌ماه گفت: همکاران ما در بنیاد به محض پایدارشدن شرایط و فروکش شدن سیلاب در منطقه مسقر شدند و دو سه روز گذشته تمام واحدهای خسارت‌دیده در دو بخش تعمیری و احداثی برآورد خسارت در برنامه ما قرار گرفتند.

وی افزود: با تلاش بنیاد مسکن استان توانستیم بخشی از کمک‌های بلاعوض را تأمین کنیم، از دو روز گذشته بخشی از کمک‌ها برای آسیب‌دیدگان واریز شده و به‌دلیل مسائل شیوع کرونا در زهکلوت یک واحد اداری مستقر کردیم که ساختار اداری، فنی و پشتیبانی مستقر شده همکاران ما هم هستند با مشارکت مردم و توجیه شرایط، پیش‌بینی کردیم با کمترین مراجعه و تماس کار انجام شود.

سلطانی بیان کرد: آن‌چه خیلی مهم است مشارکت مردم است همکاران ما در بخش تعمیری و پشتیبانی کار را با سرعت پیش می‌برند و مصوبه هیئت دولت را می‌خواهیم که استاندار منعکس کردند که در صورتی که تأمین شود کمک بیشتری خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنوز ارزیابی ادامه دارد چون تا دیشب هم بارش داشتیم و با توجه به اینکه تاکنون 10 میلیون تومان در بخش تعمیر و 25 میلیون تومان در بحث احداث مصوب داشتیم این عدد طبیعتا افزایش می‌یابد و تسهیلات هم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha