کرونا ارتباطی با علائم ظهور ندارد
کد خبر: 3888862
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

کرونا ارتباطی با علائم ظهور ندارد

آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی درباره مسائل و اتفاقات پیش‌آمده بیماری کرونا و ارتباط آن با علائم ظهور امام زمان(عج) در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد.

 آیت‌الله فاضل لنکرانیبه گزارش ایکنا، آیت‌الله فاضل لنکرانی به پرسشی درباره کرونا و ارتباط آن با علائم ظهور پاسخ دادند. متن سؤال به این شرح است:

ضمن سلام و عرض ادب محضر آیت‌الله فاضل لنکرانی (مدظله)

با توجه به اینکه الان باب شایعات در فضای مجازی علی الخصوص بر مسائل دینی و اعتقادی گشوده شده نظرتان در رابطه با تطبیق مسائل پیش افتاده و ارتباط آن با آخرالزمان، و از علائم ظهور  شمردن آن که بر زبان‌ها جاری است، چیست؟ 

بسمه تعالی

سلام علیکم 

علائم ظهور از امور توقیفی است و باید به آنچه که در منابع معتبر آمده اکتفا شود و بر حسب متون دینی حوادث این زمان از علائم ظهور شمرده نشده است. بنابراین اضافه نمودن از مصادیق قول بغیر علم و بلکه از موارد تحریف دین است. چنین حوادث و بلاها و امراضی در طول تاریخ مکررا با شدت و ضعف محقق شده است و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را به عنوان یکی از علائم ظهور و یا قریب الوقوع بودن آن دانست.

از علائم انتظار واقعی آن است که از تحریف دین جلوگیری شود و ذهن جامعه و جوانان را بدون دلیل متوجه امور غیر واقعی ننماییم و هر حادثه‌ای ولو عجیب و سهمگین را نمی‌توان از علائم ظهور دانست.

محمدجواد فاضل لنکرانی

15 فروردین 99
انتهای پیام
captcha