وزیر بهداشت از کمک بسیجیان به طرح ملی مبارزه با کرونا قدردانی کرد
کد خبر: 3889027
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

وزیر بهداشت از کمک بسیجیان به طرح ملی مبارزه با کرونا قدردانی کرد

وزیر بهداشت در نامه‌ای به فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از همکاری‌های بی‌دریغ این سازمان و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

وزیر بهداشت از کمک بسیجیان به طرح ملی مبارزه با کرونا قدردانی کردبه گزارش ایکنا؛‌ سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی نامه‌ای به سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بی‌دریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

وی در این نامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: اگرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹ همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرت‌عالی و همکاران گرانقدرتان به‌دست نمی‌آمد.

نمکی ادامه داده است: جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم و در مقایسه با کشور‌هایی که از تنعم اقتصادی برخوردار هستند نتایج افتخارآمیزی کسب کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزوده است: ضمن تقدیر از همراهی بی‌دریغتان امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.
انتهای پیام
captcha