عبور از بحران كرونا نیازمند عزم همگانی و تعامل دستگاه‌ها با مردم است
کد خبر: 3889108
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

عبور از بحران كرونا نیازمند عزم همگانی و تعامل دستگاه‌ها با مردم است

فرماندار ویژه لارستان با تأكید بر اینكه عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است، گفت: ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لارستان تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی، فرمانده ویژه لارستان امروز، 16 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نیز تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است.

وی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، دانشکده علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری‌ها، دهیاران و یاوران شوراها که به‌صورت شبانه‌روزی جهت تب‌سنجی و کنترل ورود مسافران به این شهرستان به‌منظور سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به‌عنوان جهادگران سلامت تلاش می‌کنند، تقدیر كرد.

حسنی اظهار كرد: عملیات غربالگری و تب‌سنجی همچنان در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به‌منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا در حال اجراست.

معاون استاندار فارس ادامه داد: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نیز تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است.

وی همچنین از کانون فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه لارستان محل تولید ماسک بازدید کرد و گفت: در برهه كنونی وظیفه همه خدمت به خلق خدا و سلامت افراد جامعه است و در این رابطه بزرگان بسیار تأكید دارند كه خدمت به خلق، باعث ثواب‏های مضاعف و فراوان در كارنامه عمل می‏شود.

فرماندار ویژه لارستان بار دیگر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه و لزوم جدی گرفتن آن، از مردم خواست تا اطلاع ثانوی از منازل خود خارج نشوند.

محمد کاظم چرخی، مدیر عامل شرکت تولیدی پارس مهر نیز در سخنانی با بیان اینکه در این کانون که 8 نفر از بانوان فعال در طرح مشاغل خانگی مشغول به کار هستند، گفت: روزانه حدود 1000 ماسک در این کانون تولید می‌شود که تاکنون 3000 ماسک در برخی از روستاهای بخش صحرای باغ توزیع و تعدادی نیز به داروخانه‌های سطح شهر تحویل داده شده است.

انتهای پیام
captcha