تحقق شعار سال با آموزش و مهارت‌دهی امکان‌پذیر است
کد خبر: 3889776
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

تحقق شعار سال با آموزش و مهارت‌دهی امکان‌پذیر است

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد لازمه تحقق شعار سال را مهارت و آموزش مناسب دانست و گفت: با آموزش و مهارت به تحقق شعار سال دست خواهیم یافت.

تحقق شعار سال در آموزش و پرورش با آموزش و مهارت‌دهی امکان‌پذیر است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال، فرهنگ‌سازی موضوع و مشارکت در اجرای آن با بخش‌های دیگر جامعه است.

وی افزود: جمعیت 152 هزار نفری دانش‌آموزان و اولیاء و ارتباط مستقیم آن‌ها با جامعه 15 هزار نفری فرهنگیان، ظرفیتی برای تبیین، فرهنگ‌سازی و تحقق جهش تولید در استان کهگیلویه‌وبویراحمد است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مراکز یادگیری محلی سوادآموزی و مراکز شبانه‌روزی و هنرستان‌های کشاورزی، توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و تولید از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش در تحقق جهش تولید است.

زارع‌پور تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله اختصاص آئین‌های صبحگاه مدارس، اجرای سرود، نمایش، مسابقه و انشاء‌نویسی از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی جدید در موضوع شعار سال است.

انتهای پیام
captcha