اعلام برنامه‌های شعبانیه اداره تبلیغات اسلامی ملارد
کد خبر: 3889875
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

اعلام برنامه‌های شعبانیه اداره تبلیغات اسلامی ملارد

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملارد گفت: به‌دنبال تعطیلی مساجد و حسینیه‌ها به جهت حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به مناسبت گرامیداشت ایام شعبانیه برنامه‌های فرهنگی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسماعیل شجاع، رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ضمن توضیحاتی درباره فضیلت ماه شعبان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محروم شدن از انجام برنامه‌های فرهنگی، برگزاری جلسات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شب و روز نیمه شعبان، باید امسال با دعا و تضرع منتظرتر باشیم.

وی با بیان اینکه با تعطیلی مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و کانون‌ها در این ایام فقط مسیر و جهت خدمت عوض شده است، افزود: به‌دنبال تعطیلی مساجد و حسینیه‌ها به جهت حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، هموطنان عزیز می‌توانند با شرکت در برنامه‌های مجازی این اداره که به‌مناسبت ایام شعبانیه در نظر گرفته شده است، برنده جوایز نقدی و غیر نقدی باشند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملارد اظهار کرد: مسابقه برپایی هیئت و مجالس خانگی در شب و روز نیمه شعبان، احیای خانگی شب نیمه شعبان، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع مهدویت و قرائت همگانی دعای فرج همزمان با شب نیمه شعبان در پشت بام خانه‌ها، از جمله برنامه‌های این اداره است و علاقه‌مندان با ارسال عکس و فیلم در هر بخش از طریق شبکه مجازی اینستاگرام به آدرس basijmadahanmashgh @ می‌توانند در این مسابقه‌ها شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه استوری برتر، گفت: از غروب شب تا روز نیمه شعبان به پنج استوری و وضعیتی که در صفحات شخصی با موضوع مهدویت با همراه کردن صفحه basijmadahanmashgh @ منتشر شود، جوایز نقدی اعطا می‌شود.

بهارحاتم‌زاده
انتهای پیام
captcha