آغاز ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی از تیرماه
کد خبر: 3889923
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
بهبودی خبر داد:

آغاز ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی از تیرماه

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن از آغاز ارزیابی میدانی مؤسسات قرآنی زیر نظر این سازمان از تیرماه سال جاری خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌‌و‌گو با ایکنا؛ اظهار کرد: ارزیابی مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در دو مرحله خوداظهاری مؤسسات و ارزیابی میدانی طراحی و اجرا می‌شود.

بهبودی ادامه داد: پیش از این قرار بود تا مرحله خوداظهاری مؤسسات تا پایان سال 98 انجام شود که به خاطر مشکلات ایجاد شده به واسطه بیماری کرونا این مرحله از خوداظهاری مؤسسات که از طریق سایت تلاوت انجام می‌شود، همچنان ادامه دارد و مؤسسات قرآنی تا نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند تا این مرحله را انجام دهند.

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن با بیان اینکه تاکنون 600 مؤسسه اقدام به خوداظهاری کرده‌اند، گفت: همچنین، مرحله ارزیابی میدانی پایش مؤسسات قرآنی نیز پیش از این قرار بود تا با پایان ماه رمضان آغاز شود که این مرحله نیز با توجه به شرایط موجود در کشور به احتمال فراوان از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

بهبودی در پایان بیان کرد: مرحله میدانی ارزیابی مؤسسات قرآنی با حضور تیم‌های ارزیابی در استان‌های مختلف کشور اجرا خواهد شد که برای انجام این ارزیابی نیز تعداد 130 شاخص مهم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha