اعلام مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خوزستان
کد خبر: 3889982
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

اعلام مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خوزستان

مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خوزستان با محوریت ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به شرایط کنونی کشور و تعطیلی همه جلسات، همایش‌ها، کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها و غیره، اتحادیه قرآنی خوزستان، دومین جلسه رسمی در سال جدید را به صورت مجازی با حضور همه اعضا، روز گذشته 18 فروردین‌ماه برگزار کرد.
در دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خوزستان، درباره فعالیت‌های پیش روی ماه مبارک رمضان موضوعات و برنامه‌هایی مطرح شد. مقرر شد در ایام ماه رمضان، چندین مسابقه حفظ‌، قرائت و تفسیر قرآن کریم با حضور قرآن‌آموزان وعلاقه‌مندان برپا شود.



سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیر عامل اتحادیه قرآنی خوزستان گفت: برگزاری پویش جشن خانگی برای نیمه شعبان و قرار دادن هدیه، جایزه به بهترین عکس‌ و فیلم‌های ارسالی از محل اعتبارات اتحادیه و همچنین حمایت از برخی مؤسسات قرآنی به عنوان مؤسسات مشاور در راستای مشاوره دادن به منظور حفظ قرآن و برطرف کردن مشکلات قرائت به طور رایگان از جمله مصوبات این جلسه بود.
یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای ایام ماه رمضان در نظر گرفته شد، پویش ختم قرآن به صورت خانوادگی است که البته درباره نحوه ارسال گزارش و تهیه تصاویر باید تدابیر مناسب اندیشیده شود تا اعضای خانواده در امنیت و آرامش در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha