پویش همگانی تلاوت ميليونی سوره حمد در «مهمان خدا»
کد خبر: 3895848
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

پویش همگانی تلاوت ميليونی سوره حمد در «مهمان خدا»

پویش همگانی تلاوت میلیونی سوره مبارکه حمد در برنامه مهمان خدا شبکه قرآن و معارف سیما اجرا می‌شود.

سیدمرتضی جوادی، مجری برنامه مهمان خدا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با پویش همگانی تلاوت میلیونی سوره مبارکه حمد این برنامه، اظهار کرد: پویش همگانی تلاوت میلیونی سوره مبارکه حمد به نیت شفای تمامی بیماران به‌ویژه بیماران کرونایی و همچنین، گشایش در امور، همه روزه در طول ماه مبارک رمضان رأس ساعت ۴ بامداد در ویژه‌برنامه سحرگاهی «مهمان خدا» در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بینندگان عزیزی که خواستار آن هستند که این سوره مبارکه به نیت شفای بیمار منظور نظر و همچنین شادی روح درگذشتگان آنان قرائت شود، نام خود یا بیماران منظور خود را جهت اعلام حضور در این پویش و همچنین، تعداد تلاوت‌های سوره حمد خود به شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۳۳ ارسال کنند.
مجری برنامه مهمان خدا تصریح کرد: این برنامه با استقبال فراوان مردم مواجه شده و خانواده‌های فراوانی جهت شرکت در این پویش همگانی به سامانه اعلام شده پیامک می‌زنند.
جوادی با بیان اینکه برنامه «مهمان خدا» طی سحرگاهان ماه مبارک رمضان به مدت 160 دقیقه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود، از تلاش مجموعه مدیران شبکه قرآن و معارف سیما به‌ویژه محمد خالقی، مدیر گروه مسابقات و جلسات شبکه و محمدرضا شکوهی، تهیه‌کننده برنامه مهمان خدا قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha