برگزاری مسابقه «ضیافت الهی در شهر اسلام»
کد خبر: 3895871
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

برگزاری مسابقه «ضیافت الهی در شهر اسلام»

مجموعه مسابقات فرهنگی با عنوان «ضیافت الهی در شهر اسلام» در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر و چهاردانگه، مرکز افق آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) و مؤسسه فرهنگی و هنری کوثر، مجموعه مسابقات قرآنی و فرهنگی با عنوان «ضیافت الهی در شهر اسلام» برگزار می‌شود.

مسابقه قرائت تحقیق

مسابقه قرائت تحقیق قرآن در رده سنی زیر ۱۶ سال، از سوره‌های مبارکه قدر و کوثر (ویژه آقایان). علاقه‌مندان (ویژه اهالی و ساکنان شهرستان اسلامشهر) باید فایل صوتی از قرائت خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تماس همراه و ثابت تا روز 15 ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) به @GashneRamazan ارسال کنند که پس از داوری و ارزیابی از سوی کارشناسان، نتایج اعلام و به سه نفر برتر هدایای نقدی تقدیم خواهد شد.

مسابقه دعاخوانی

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه دعاخوانی از دعای «یا علی و یا عظیم» در رده سنی بالای ۱۷ سال (ویژه آقایان)، (ویژه اهالی و ساکنان محترم اسلامشهر) باید فایل صوتی از دعاخوانی خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تماس همراه و ثابت تا روز 19 ماه مبارک رمضان به @GashneRamazan ارسال کنند که پس از داوری و ارزیابی از سوی کارشناسان، نتایج اعلام و به سه نفر برتر هدایای نقدی تقدیم خواهد شد.

آداب خانه‌داری

مسابقه آداب خانه‌داری در ماه مبارک رمضان (ویژه بانوان و با رویکرد سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی). بانوان علاقه‌مند می‌توانند از آداب خانه‌داری در ماه مبارک رمضان و عبادات جمعی با محوریت خانواده، موضوعی را انتخاب و از طریق موبایل عکس گرفته و تا 20 ماه مبارک رمضان به @eslamshahrguran ارسال کنند.

همچنین عکس‌های دریافتی در کانال تلگرامی @quranhamidrahimi در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و بر اساس نظرسنجی از مخاطبان و مشاهده‌کنندگان، به سه اثر (نفر) که بیشترین آرا را به خود اختصاص دهند، هدایای نقدی تقدیم خواهد شد.

مسابقه روزه‌اولی‌ها

مسابقه ویژه روزه‌اولی‌ها. پسران و دختران روزه‎‌اولی که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند، می‌توانند از طریق گوشی موبایل، عکسی از عبادت خود شامل نماز خواندن، قرآن‌خوانی، نماز جماعت خانوادگی و ... به همراه تصویری از کارت ملی خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به @eslamshahrguran ارسال کنند. آثار در کانال تلگرامی @quranhamidrahimi در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و بر اساس نظر سنجی مردمی به سه اثر (نفر) اول که بیشترین آرا را به خود اختصاص دهند، هدایای نقدی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام
captcha