مرکز طبی کودکان میزبان محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان + عکس
کد خبر: 3899629
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

مرکز طبی کودکان میزبان محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان + عکس

در شامگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مرکز طبی کودکان‌ میزبان یکی دیگر از محافل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان بود.

مرکز طبی کودکان میزبان محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان  + عکس

به گزارش ایکنا، بیمارستان طبی کودکان در تهران میزبان یکی دیگر از محافل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در شامگاه روز گذشته ۲۷ اردیبهشت‌ماه بود.
در این‌محفل نورانی که به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اجرا می‌شود، ابتدا امین پویا، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و پس از آن رضا شروین بدو، رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان به بیان سخنان کوتاهی پرداخت و از حضور قاریان و حافظان قرآن در این بیمارستان و طنین‌انداز شدن کلام وحی در این بیمارستان قدردانی کرد.
در ادامه این‌محفل نورانی، گروه هم‌خوانی نورالهدی به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه از برخی کارکنان این بیمارستان تقدیر به عمل آمد.
در ادامه قطعه دیگری از سوی گروه هم‌خوانی نورالهدی اجرا شد و پس از آن نیز اذان مغرب با صدای امین پویا، قاری بین‌المللی در فضای این بیمارستان طنین‌انداز شد.
براساس تفاهم صورت گرفته بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محافل انس با قرآن در مراکز بیمارستانی و بهزیستی شهر تهران در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
بر همین اساس، در این محافل که از ۱۸ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده است، بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی طرفه، خاتم‌الانبیاء(ص)، بهارلو، مرکز طبی کودکان، مرکز بهزیستی یارین شمیرانات، مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات، بیمارستان مدرس و مرکز بهزیستی جنت میزبان این محافل هستند. در این محافل، قاریان، حافظان، گروه‌های هم‌خوانی و اساتید قرآنی کشورمان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha