به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما، نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در ۱۹ روز سپری شده از ماه مبارک رمضان نشان میدهد ۲۲.۷ درصد پاسخگویان در ماه مبارک رمضان، شنونده برنامههای رادیو بودهاند. این آمار نسبت به نظرسنجی قبلی ۱.۱ درصد افزایش مخاطب را نشان میدهد.
نکته حائز اهمیت آن است که از میان شنوندگان برنامههای رادیو، ۳۴.۴ درصد برنامهها را بیشتر از رادیو «استانی» گوش میکنند.
شبکههای سراسری رادیو در این فهرست در رتبههای بعدی قرار دارند و فاصله میان جایگاه دوم فهرست با رادیوهای استانی، ۱۹.۸ درصد است.
انتهای پیام